Sivut

10.3.2010

Home Sweet Home ! ~

Kotona ollaan ja Helsingin reissu onnistu aikalailla mainiosti. 8) Tokio Hotel veti hienon keikan joka loppu ihan liian äkkiä. Tuntuu niinku koko keikka ois kestäny 15 minuuttia eikä pari tuntia... Enkä oo oikeestaan vieläkään edes tajunnu koko asiaa, että se keikka meni jo ja mä oon nyt kotona ja kaikki noi keikkakuvat ja -videot oon ite kuvannu. :) Tuntuu tosi hassulta.
Mut shoppailtiin myös melkolailla siellä ja rahaa upposi suunnilleen 80 €, en tiiä ihan tarkkaa summaa. :D Mut laitan tähän nytten vielä kuvia noista mun ostoksista, ja tietenki keikasta.


Radiolaukku mistä oon jo kauan haaveillu. :) 26 €, Cybershop


Kaulakoru 12 €, Cybershop


Rusettikorvikset 4,90 €, Glitter, Kaulakoru 3,90 €, H&M


Paita 9,95, H&M, Legginsit 16,95 €, Seppälä

Ja sit niitä keikkakuvia, kantsii varmaa klikata isommaks koska nää on aika huonolaatusia. =D






Ja vielä kerran: MAHTAVA KEIKKA ! vaikka kuvat on tosi surkeita mut ompahan nyt ainakin jotain. :D

2 kommenttia:

  1. Mullakin oli tollanen radiolaukku :--D ihan samanlaine cyberistä :D mut annoin sen pois ko en enää käyttäny ): joo ja kivoja ostoksiii, noi legginssit o iha ylikivat !

    VastaaPoista
  2. Kiitän :3 Tollasii legginsei oon jo halunnukki vähä aikaa. Ja heti ku Hesaan lähtee nii löytyy kaikki mitä tarvii :D

    VastaaPoista