Sivut

26.4.2010

HMM

Välillä on vaikea keksiä otsikkoa. :-D Mutta ei voi mitään, kai tuommonen "HMM" kelpaa välillä.

Mut mites mun kevät, itse asiassa melkoisen hyvin, mitä nyt on koulustressiä ollu. Ei onneks mitään kovin kamalaa. :) Ruotsin valtakunnallinen oli viime viikolla mutten tehny sitä sillon... Joudutaan Jannen kans varmaan joskus tällä viikolla tekeen se koulun jälkeen. Hyvällä tuurilla saan tehä sen ruotsin tunnilla. 8) Menee kyllä elokuvatunti sit kokeen tekemiseen mut yleensä ruotsin tunneilla katotaan vaan jotain tosi paskoja leffoja niin että ihan sama.

Nyt mulla on muuten hiusväri päässä. Oli tullu taas semmonen ihana juurikasvu niin nyt sain sitte vihdoin tehtyä asialle jotain. 8) Tää mun hiusväri on jotain Schwarzkopfin (kirjotinko oikein ees) uutta L++ vaalennusainetta eli tällä ainakin pitäis tulla vaaleet hiukset. Ihana olla kesällä platinablondi. :) Ainakin melkeen... Voisin pitää aivan vaaleana nää hiukset, etten laittais mitään muuta väriä ollenkaan. Syksyllä vois olla ihana laittaa oikeen räikeen punaseks hiukset. Ja sit niihin jotain punasen ja oranssin eri sävyjä oikeen paljo, aws. Mut saa nähdä sit syksyllä. :)

Äiti oli amsterdamissa ja toi mulle semmosen hiton kalliin mascaran, kakskymppiä makso taxfreestä. Se oli semmonen nappijuttu et ku sitä nappia painaa nii se alkaa väristä :) Mut siinä tuli sit ongelma ku se nappi ei toiminukkaan ja äitiä alko vituttaa ja se nyt valitti siitä johonki. Ei se kyllä ois mua haitannu ettei se toiminu mut samapa tuo, jos tulee uus TOIMIVA ripsiväri tilalle niin hyvä se kai vaan on. :)

Tulipa taas melkosen tyttömäistä asiaa hehe.. Ainii vielä se et H&M:llä oli aivan ihana leopardimekko ja semmoset hienot alushousut (:D) ja haluun kyllä tilata ne tässä jossain vaiheessa jos oon tarpeeks varakas. Joo ei tässä nyt muuta, moimoi ja hyvät yöt ja mä käyn peseen tän värin pois. :)

Tähän vielä kuva jonka otin koululta:

1 kommentti: