Sivut

16.4.2010

Weekend !

Tänään on ollu melkoisen tylsä päivä koulussa, mut ainakin pihalla on tosi ihana ilma. Voispa sitä melkeen kaivaa rullaluistimet tuolta kaappien uumenista ja lähteä vähän luistelemaan. :) Harmi vaan kun niistä tulee mulla niin herkästi rakot jalkoihin etten voi kovin pitkiä lenkkejä tehä...
Mut illalla ainakin meen vitikseen med Janne ja siellä sit jotain keksitään ja Simonen saa luvan maksaa mulle velat ! Kuukauden melkee ollu mulle velkaa prkl. Mut tänään se sano koulussa et jos tuun illalla vitikseen nii saan ne rahat. :-D Ja huomenna mennään sitten porukalla Jennalle, eli siis minä, Stiina, Aleksi ja tietenki Jenna. Tulee varmaa hubaa. 8)
Sitten semmonen "kiva" juttu että mä oon nyt karkkilakossa ollu tiistaista asti, ja totta puhuakseni tää lakko on kusenu enemmän ku yhesti.. Mut siihen on ollu kyllä ihan hyvät syytki oikeestaan. :D Ja me Stiinan kans sovittiin että jäätelöö ei lasketa siihen lakkoon, eli kävin kauppiksesta hakemassa suklaajäätelön. (yllätys) Ja janne sano et en sais syyä sitä koska siinä on suklaata ja sokeria jne mut se onki sit sen mielipide ja se lakko on mun ja Stiinan ja sitä paitsi se on niin tossun alla ettei se voi kieltää mua syömästä. >8))
Tähän nyt sitte laitan kaikkia kuvia mitä on tullu otettua !


















2 kommenttia:

  1. jooo, tiiän tasantarkkaa mitä tarkotat tolla rakkojen tulemisel rullaluistelles! yks mun kaveri oli kerran tehny pienellä porukalla 7km (suuntaansa?) lenkin, ja kun se myöhemmin viikolla tuli meille, sen jalkaan oli tullu 3cm kertaa 5cm rakko... :D

    VastaaPoista
  2. sama juttu oli mulla, en saa luistella ees viittä kilsaa ja heti on kauheet rakot jaloissa. :s en tykkää yhtään. ehkä noi mun luistimet on liian pienet 8)

    VastaaPoista