Sivut

5.2.2010

fucking friday..

Eilen piti käydä vetämässä muiden keiskolaisten kans 8actionia. :) Oli kyllä mukava ilta, sai ensimmäisen kerran vähän käsitystä siitä millasta on olla isonen. Ja tänään sitten Jokigospeliin pitäs mennä joka on Kärsämäellä... Ei kyllä huvita yhtään, meni perjantain suunnitelmat pilalle sen takia. :( Kotona vasta yöllä puooli kahentoista aikaan... Mut eikai sille mitään voi. Ens viikolla sitte vissiin Jennalle yöksi . 8)

Tänään ollu kyllä melkoisen tylsä päivä. Nuolikivi taas valitti jotain mun kännykästä ja piposta maantiedon tunnilla. -.- On se kyllä hiukan vanhanaikanen. 8) Ei millään pahalla tietenkää, mut tollaset opettajat kyllä pännii ja aika pahastikki.

Huomenna varmaan nukun tosi pitkään ku on lauantai. En oo saanu pitkään aikaan nukkua niin pitkään ku haluan... Ja sen takia varmaan oonki näin väsyny. Voi kyllä olla että vietän ens yön leffojen parissa sit kun oon tullu sieltä Kärsämäeltä. 8) Leffamaratoni menossa... Tammikuun 1. päivästä lähtien oon merkannu ylös kaikki mitä oon kattonu. Vasta 18 leffaa. :( Mut nytten oon alkanu kattoon taas enemmän... Tällä viikolla joka ilta paitsi eilen kun nukutti niin paljon ja oli pakko mennä nukkuun, sellaset kivat univelatki kertyny. :s

Mut eikai tässä muuta nyt taaskaan, tämmöstä tylsää samaa mitä aina. :D Se on MÖRÖ !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti