Sivut

12.6.2010

Aamuyö...

Kello näyttä 2:55 ja tässä mä vaan yhä datailen. Kuvien kanssa oikeestaan sählänny vaan ja jutellu facebookissa Jannen ja isän kanssa. Ja isähän oli päättäny vetää kännit kotonaan. 8) Mut ei siitä sen enempää. :D

Nyt on sitten ollu suunnilleen viikko lomaa ja se meni oikeastaan nopeeta - onko ees yllätys? Kohta on jo syksy ja lukio odottaa. :( Mut nyt kun tää kesä on niin pitää koittaa nauttia siitä tosissaan. Lämpenis ilmat niin pääsis rannalle ja uimaan.. Ja pääsis kuvaileen kunnon kesäkuvia.

Huomenna, tai siis tänään äiti lähtee Lehtimäelle (siellä on meidän mökki ja Markun talo) ja mä sain kinuttua että saan jäädä tänne Ylivieskaan. :) No, äiti ei tietenkään luota muhun pätkän vertaa ja luulee että pidän bileet jos jään yksin kotiin, joten meen Jannelle siks aikaa kun porukat on siellä korvessa. Äiti otti multa avaimetkin jo pois. -.- Juhannuksena sit kumminkin joudun sinne Lehtimäelle itekkin, mut sillon Janne tuleeki mun mukaan ja saadaan yks niistä Markun mökeistä meidän käyttöön. :D Siellä on kyllä hiton tylsää mut jos me jotain keksittäis siellä, juomatki vois olla ihan kiva hankkia nii menis aika nopeempaa. Sais enemmän porukkaa sinne niin olis hauskempaa mut kaikilla varmaan on jo suunnitelmia ja äiti ei kumminkaa suostuis..

Hmm sit oon kuvaillu melkosesti nyt parin päivän aikana, kesä innostaa aina menemään ulos ottaan kuvia joten tässäpä niitä nyt sitten:























Siinäpä oli nyt pihalta aika paljo kuvia. Sit laitan viimeseks kuvan vielä siitä mun huulikorusta joka tuli myöhässä. :) Sain sen tänää joten kuvaki on ihan tuore.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti