Sivut

5.6.2010

OHI ON

Peruskoulu purkissa ja nyt ois sitten vuorossa kesälaitumille kirmaus. :) Todistus oli parempi ku ootin, luulin että saisin tosi monta kutosta mut niitä tulikin vaan kaks. Ja keskiarvo oli 7.6 eli sain nostettua jopa puolella numerolla. :D Jos sitä lukiossa jaksais opiskella sen verran että nousis jopa sinne kasiin. Pappaki tuli käymään täällä niinku joka vuosi ku alkaa lomat ja läpsäs kakskymppiä mulle kouraan, ihan kiva. Ja äitiki on jossain vaiheessa luvannu viiskymppiä kesärahaa. :) Sain just tänään sen uuden puhelimenki ku vanha hajos, ei maksanu ku jotain 89 € eli ei kovin kallis, ja ihan hyvä puhelin tuo vaikuttais olevan.

Ja illalla ois tietenkin bileet tiedossa Jannella ja sinne on sit tulossa joitain tyyppejä. Tulee varmaa ihan kivaa. :) Toivottavasti ei leviä kovin monelle ettei ala tulla kuokkavieraita.. Se kämppä ei oo mikään iso että sinne ei lössiä pahemmin kannata kutsua. Mut nyt sain myös nää kuvat viime viikolta eli laitan teemaviikosta kuvia nyt tähän loppuun VIHDOIN. :D


Transupäivä. Minä ja Stiina ollaan pukeuduttu ja Jenna tuli tohon kuvaan keskelle ihan omana ittenään ku se on seiskalla ja ne ei pukeudu. 8)


Neidit.


Pissis/fruittari päivä feat Aili. Okei oon aika kauhee. :D


pissis/fruittaripäivä feat Janne.


Jannen fruittarikuva :D


Emmi ja Stiina. Stiina ei voinu pukeutua kun sen piti mennä kampaajalle heti koulun jälkeen niin ois ollu vähän nolo. :D


Särkänniemen lippukassa. Tällön ois ollu unipäivä mut suurin osa yseistä oli Tampereella.


Delfinaariossa. :)


Aili näpsäsi kuvan ku istuin linkussa.


Tornado ! ♥


Tampere näsinneulasta.


Minä ja Stiina Särkänniemessä. Mulla on hiukset aika edustavasti, saatte kiittää half pipeä kun sekotti ne..


Minä ja Stiina ysigaalassa. :)


Jennanki kans otettii yhteiskuva :)


Ese ja Aili :)


Kaikki ysit ! Tää kantsii klikata isommaks kun ei muuten saa mitään selvää. Mä oon tuolla ihan vasemmalla tummanvioletti mekko päällä ton sinipaitasen pojan vieressä. Ja hyvin edustava olen jälleen. :D


Ja siinä vielä mun uus puhelin jonka sain tänään. :D Ei mikään himohyvä mut semmonen peruspuhelin jolla pärjää kyllä.

1 kommentti:

  1. EIpä ollu kaikki ysit. Minä ja Sampo puuttuttiink u etittiin mun laukkua, jonka joku oli piilottanu sillä aikaa ku olin tanssimassa.

    VastaaPoista