Sivut

20.2.2011

Kuumeessa - TAAS

Ei oo totta että oon taas sairaana. Oon ollu nyt perjantaista asti suunnilleen sängyn pohjalla.... Tää kuume vie pirusti voimia kun koko ajan yli 39 kuumetta, yleensä ollu 39,3 - 39,7. Ensimmäisenä yönä mulla alko aamuyön aikaan ihan järkyttävä lihassärky pohkeisii jonka kans kärvistelin varmaan tunnin kunnes oli pakko soittaa äitille häläri et tuo mulle jotain kipulääkettä. Pääkin on ollu kipee, yksiminen vaikeeta ensinnäki sen takia kun vatsalihakset on kipeänä (tein torstai-iltana vatsiksia, mut eikai noiden lihasten enää pitäs olla kipeinä)? ja toiseks sen takia kun kurkku on hemmetin kipee ja täynnä limaa. Viime yönä heräsin kahden tunnin välein siihen että kurkku on ihan kuiva ja muuta kivaa joten oli pakko alkaa nieleskellä ja yskittihän siinä myös, ja se oli vähä kivuliasta. -.- Sekä tietysti järkyttävä nuha ja räkätauti, saa niistää KOKO ajan ja nytki on itse asiassa oikea sierain ihan tukossa joten pitää tän postauksen jälkeen mennä tuhlaamaan nenäliinoja vähän lisää (oon käyttäny kaikki talon nenäliinat eikä niitä ollu ihan vähääkää ja äiti joutu ostaan niitä lisää)

Huomenna mennään äitin kans terveyskeskukseen kattoon mikä tää on niin saan jonku antibioottikuurin. Toivottavasti tää paska kuume lähtee pois pian nii en jää koulussakaan  jälkeen...

Huomenna ois ollu RO-tunti toisella tunnilla jossa olisin saanu todistuksen ja oltas tehty ens vuoden kurssivalinnat mut enhän mä tietenkää pääse. Sitä tuntia mä oon vielä oottanu aika kauan ja opelleki ois ollu kysyttävää siitä... Pitää sitte kysellä myöhemmin jos ehin ryhmänohjaajan kans juttusille.

Hyvä juttu on se, että sain mun koneen takasi. :) Oon vaan niin väsyny ja huonossa kunnossa ja tää näytön valo käy silmiin, niin en jaksa pahemmin postata mitään.. Joten postauksia luvassa kunhan on terve. Oli kyllä tuskaa oottaa tätä konetta, kuukausihan tässä suunnilleen meni...

Eikai tässä muuta sitten, heipsun !

2 kommenttia:

  1. i feel you - täällä yks kuumeinen istuu kääriytyneenä peittoon nojatuolissa ja kiroaa sitä että nyt on loma.

    VastaaPoista
  2. tätä on näköjään liikkeellä joka paikassa. :D En oo täälläkään ainut joka on sairas. ärsyttää jäädä koulussa jälkeen. -.-

    VastaaPoista