Sivut

3.11.2012

HAASTE

Sain taas haasteen joten kiitokset Millalle :)) En laita ite tätä kenellekään eteenpäin kun kaikki on varmaan tehny tän ! Tai ainaki siltä musta tuntuu :----D


1. Mihin matkustaisit jos saisit nyt päättää ja lähtisit heti?
- No tällä hetkellä varmasti jonneki tosi lämpimään. En oikeen tiiä.. Ehkä kunnon turistirysään Teneriffalle tai sit johonki Etelä-Ranskaan, siellä en oo ikipäivänä käyny niin ois kiva kokemus :---) Ja turistirysään menisin siksi ihan koska siellä luultavimmin osataan sitä englantia, toisin ku pienissä kylissä, just siellä Ranskalaisissa kylissä ne ei VARMASTI suutaan avaa ku koitat englantia puhua. Saatana että meni viimeksi hermot ku mentiin pikkuseen kylään hotelliin niin ei voinu sen verran asiakaspalvelua hoitaa et puhuisivat englantia, ne kyllä ymmärsi mutta ku piti vastata aina ranskaksi niin hohhoijaa, koitappa siinä sit kommunikoida niiden jääräpäiden kans KUN SITÄ ENGLANTIA NYT VAAN EI VOI PUHUA.
2. Minkälaine on sun tyyli?
- Tässä on varmaankin kysymys vaatetyylistä. Hmm, no tykkään ehkä vähän erikoisista vaatteista, tai ainakin värikkäät ja kuviolliset housut ja farkut on niin mun juttu. Tykkäilen värikkäistä vaatteista ihan muutenki, enkä voi käsittää miks jotkut ei uskalla leikkiä väreillä. Ja leopardikuvio♥ Se on mun tyylin tärkein juttu varmaan :-D Meikkaustyyli on mulla aika vaihteleva. Viikonloppusin meikkaan silmät usein tosi rankalla kädellä. Kouluun taas se meikkaaminen on vähä jääny tylsäksi vaikka oishan se kiva olla aina värikkäissä meikeissä... Ei vaan jaksa nousta meikkaamisen takia.
3. Mistä pidät eniten talvessa?
- Joulusta :----------) On se lumiki ihan kivaa jos se on nättiä valkosta kuivaa puuterimaista.... Muuta hyvää en kyllä talvesta sit löydäkään.
4. Mitä rakastat/vihaat?
 - Rakastan ihmisiä! Ja suklaata ja viikonloppuja ja syömistä ja juhlimista ja reissaamista ja valokuvaamista. Hmm onhan noita. En vihaa oikeen mitään :D :D

5. Minkälainen oli sun kesä?
- Mun kesä oli tosi mukava, tein töitä ja oli myös vapaa-aikaa paljon. Enkä ollu useesti kännissä! Join paljo vähemmän ku nyt, tää syksy on karannu täysin käsistä. Juhannus oli tosi kiva jajaja kaikki oli kivaa :-------) Ei mua hirveesti masentanu ees se että satoi aika paljon.

6. Mitä teet yleensä vapaa-ajalla?
- Dataan........ 

7. Lemppari vaatekauppa?
- No ehkä se on se H&M kun se on niin helppo. Ginalta löytyy myös kivoja vaatteita. Ketjuliikkeitähän nuo on, en oo ikinä oikeen ostellu mistään erikoisliikkeistä mitään kun niissä on harmittavan usein niin kallista. Mut kirpparit on kyllä aarreaittoja♥ Niistä ne parhaat löydöt oon tehny.
8. Ootko tyytyväinen itsees ulkoisesti sekä sisäisesti?
- No en ulkosesti ku oon niin lihonnu :D :D Alan käymään salilla. Mut tykkään mun silmistä ja saan niistä joka viikko kehuja, se on ihan hullua! Sisäisesti oon ainakin tosi tyytyväinen, on paljon helpompaa olla tämmönen rento ja temperamentiton. Temperamenttisilla ihmisillä aivot reagoi ärsykkeisiin voimakkaammin ja niitä siis vituttaa helposti ja useammin ym ym. Mulla ei tuu myöskään ihmisten kanssa ikinä ongelmia tai riitoja kun en vaan jaksa suuttua ja ressata typeristä asioista, tai kinastella eikä ihmiset muutenkaan saa mua ikinä ärsyyntymään kun ei mulla sitä temperamenttia ole. Annan kyllä aika helposti periksi myös niin kai sekin vaikuttaa kun ei oo hirveen vahva oma tahto, niin ei sitten tuu sitä kinaa ihmisten kans :---D Mut elämä on helppoo ja ihmissuhteet on helppoja kun oon niin helppo ihminen. En tee asioita hankaliksi tai monimutkasiksi. Ihmiset onki kehunu mua positiiviseksi ja iloseksi ja rennoksi ja helposti lähestyttäväksi (ja oon kyllä kunnon räpätäti aika usein.) Oon saanu silti vähä kritiikkiä siitä kun en ikinä sano ei, etten muka uskaltais. Lapsena se oli niin enkä ikinä uskaltanu panna kenellekään vastaan ku olin vähän ehkä pelokas yms :-D Nyt se on ennemmin sitä että oon vaan semmonen kyllä-ihminen ja suostun vaan kaikkeen. Se on ehkä välillä vähän tyhmää. Kyllä mä tarpeen vaatiessa sanon myös EI mutta sitä ei kovin usein tapahdu :-D Joskus mua vaan koitetaan vähän käyttää hyväksi tän mun helpon luonteen takia ja se on perseestä. Mulle myös puretaan helposti omaa ärsyyntymistä ja vittuuntumista koska kaikki aina aattelee et kestän mitä vaan kun enhän mä ikinä suutu. Muutaman kerran käyny niin että joku on ruvennu kohteleen mua niin paskasti että oon ihan oikeesti suuttunu ja kunnolla. Ja sit ku suutun nii ihmiset ympärillä säikähtää ja tajuaa et nyt on pahasti joku vialla jos Olivia on saatu suuttumaan. Se on ihan huvittava näky ku kaikkien suut loksahtaa auki jos satunki joskus tosi harvoin suuttumaan XD

9. Mitä haluaisit muuttaa itessäs? 
- No vois kyllä jotaki tiettyjä ulkonäköjuttuja, mut ei se oo niin tärkeetä. Oon mää hyvä näinki. Ja jos muuttaisin itteni jotain niin tuntuis ehkä etten oo enää täysin itteni.
 
10. 3 parasta asiaa talvessa ja 3 huonoa?
- Parasta: JOULU, lumi ja lämpimät koto-illat kun ulkona sataa lunta. Huonot: KYLMYYS, pimeys ja ku on liukasta.
11. Kuinka kauan sulla menee meikatessa? 
- No viikonloppuna jos meikkaan jotenki jännästi nii menee puolisentuntia, arkimeikkiin menee 5-10 min vissiinki. 
Pointsit niille jotka jakso lukee ! :-D

3 kommenttia:

  1. Jos ois toiset kysymykset niin tekisin :D mutta kukaan ei ikinä keksi mulle kysymyksiä niin en voi tehdä :( snif.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niijooo! mää voisin kyllä tehä sulle sitte haasteen jos tulee vielä näitä >:D

      Poista