Sivut

20.11.2012

Huuuu

 Päätin vähä kuvata asua pitkästä aikaa.

Paita lahjaksi
Toppi H&M
Vyö Romeo&Julia
Housut H&M

Tän vyön ostin Oulusta joskus kesällä vissiin. Vähä unohtunu kaapin pohjalle mut nyt muistinki tän sitten ja yhistin tohon paitaan, sopii ainaki mun mielestä ihan hyvin. :---)

Ja tämmönen vahinko sattu..
 ARGH :D No onneks on pitkä paita nii ihmiset ei huomaa että mulla on rissat auki! Pitää varmaa viiä suutarille, ite ainakaan osaa tuota vetskaria korjata.

Kasvaispa mun tukka nopeempaa !

2 kommenttia:

  1. osta semmosia piimax vitamiinejä tai mitälie, ne nopeuttaa hiusten kasvua, vahvistaa kynsiä yms:) varmaan parisataa tabua yhessä purkissa ja maksaa about 6.90:) kuukauessa alkaa huomaan eroa !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On mulla niitä ja syönki niitä! :-D Ja on alkanu kasvaan. Paitsi nyt on tullu taukoo vähä niistä.. Koitan silti muistaa syödä mahollisimman hyvin. Ja kyllähän tää tukka kasvaa :--) oon vaan nii kärsimätön!

      Poista