Sivut

26.11.2012

Kuvaspämmiä

Nyt taas hirveetä kuvaspämmiä viimeviikolta.


 Käytii Harrin kans TAAS vähän kingissä. Nyt on rahat loppu mut ootan kauhulla ens viikkoo ja opintotukee.. Sit varmaan alkaa taas syöminen♥ Mut mä sentää vaihdoin hampparit salaattiin ;)

Sitte jatkettiin spukeen ja pitihän ne legendaariset spukenvessateinipeilit ottaa.


 Mun ja Karitan piti ottaa kielikorukuvat mut Harri tuli ja pilas!

 Nooraki kerkes kuvaa :-D Vaikka siltä kyllä puuttuu se kielikoru.

Sitte bilistä:



 ...jonka Karita muuten voitti ! Ja pelattiin Harrin kans myös pingispalloo ja se hävis taas jonka takia jäi mulle kaljan velkaa >:D Otettiin nimittäin veto.

 Niin hyvää tuo Spuken cappuccino♥ Olihan tuola Spukessa ihan mukavaista vaikka tunnettii Harrin kans ittemme pikkuisen vanhoiksi sinne. Mut ei ollu sillon ees mitään pieniä siellä, olis varmaan ollu mulla ikäkriisin paikka jos ois saanu seiskaluokkalaisten keskellä palloilla...:D Pitäs varmaan käydä joskus perjantaina, kuolisin varmaan vanhuuteen.

Meillä oli abeilla musiikkigenrepäivä koulussa ja mää näytin tältä:

 Omistan kaikkee söpöö ernua joten... Ja pinkki tukka sopii hyvin teemaan !

 Tanjan kisuleita vähän välissä.

Sitte perjantai-illan tunnelmia:
 Nikkee !



 Tuo karvahattu oli kyllä aika sexy.

 Awww Renee ja Minna on nii söpöjä täsä :-D

Mää alan selvästi olemaan jo vähä... Nii. Kännissä. Upsista vaa mut välillä käy näin ! Pyörähettiin femmassa ja leskessäki. 

Lauantaina olin sitte viettämässä iskän 50v. synttäreitä ja voin sanoo et sielä tuli vedettyy vähä enemmänki perseet olalle, en muista mitä ihmettä siinä boolissa oli mut aika taikajuomaa. Ens viikonloppuna minä oon sitte kuskina !

8 kommenttia:

  1. hyi vittu nuo yhen hiukset.

    VastaaPoista
  2. ^xdddd repesin :DD:DD:
    ja juurikasvu siulla vähä xddddddd ei se mitääään
    ja kisuliiiiit :3333

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on ihan pirun kova juurikasvu nyt! mut ei oo rahaa ostaa hiusvärii :D ja muutenki vielä pahentaa tää vaaleenpunanen ku se ei tartu noihin ylimpii hiuksii et jessss... mut kyl tää tästä vielä saa joulukuussa värjättyy >:D

      Poista
  3. hei, tuota sitä vaan kysysin, et kuka laittaa yöpaidan kouluun? D:

    VastaaPoista
  4. Kingin salaatit ononom<3333

    Ihania kissoja :)

    VastaaPoista