Sivut

17.2.2013

Haastetta

 Sain Meeriltä haasteen jonka oon unohtanu tehä :) Noo tässä kuitenkin nää kysymykset ja vastaukset !


1. Jos sun ois pakko käyttää vaan yhtä vaatetta kokonaisen viikon niin mikä se ois.
 - Hmmmm! Siis yhtä vaan eikä mitään muuta? :D No mun jumpsuitti varmaankin ! Ei varmaan alusvaatteitakaan saa pistää alle?

2. Ottaisitko mielummin sun valitseman auton ilmaiseksi ja kaikki siihen liittyvät kustannukset koko elämäs ajan ilmaiseksi vai sun valitsemas talon ja siihen liittyvät kustannukset ilmaiseksi kahden vuoden ajan.
- Tuon auton ! Eka meinasin vastata että talon mutta jos se kestäis vaan kaks vuotta niin plöö. Mutta auto ja siihen liittyvät kustannukset siksi koska sitten vois lähtä ajeleen Eurooppaan eikä tarvis huolehtia bensoista ja vois nukkuakin autossa joten yöpyminen ei tulis maksaan. Ruoka ainut asia mistä pitäis huolehtia :D Wuhuu ois siistiä! Oon jo pitkään halunnu vaan lähtee autolla roadtripille tuonne jonnekin.

3. Jos voittaisit lotossa päävoiton, lahjoittaisitko yhtään kehitysmaihin?
 - Tuo on vähän kinkkisempi homma koska varmaan aika moni taho vetää siitä välistä osan rahoista, ja vaan pieni summa menis oikeasti sinne kehitysmaihin. Mut jos nyt joku päävoitto tulis niin voisin hyväntekeväisyyteen lahjoittaa osan, sillä ehdolla että on varmaa että ne kaikki rahat myös menee kokonaan sinne mihin ne lahjoitan.


4. Jos sun pitäis amputoida yks raaja, koska siinä ois lihaa syövä bakteeri ja saisit päättää minkä niin mikä se ois?
- Vasen käsi ! Haluan kuitenki pystyä kävelemään.

5. Olisitko mielummin rikas ja yksinäinen vai köyhä ystävien ympäröivänä?
- Köyhä ja ystävien ympäröimä. Muut ihmiset merkkaa niin paljon että kuolisin mieluummin kun olisin yksinäinen. Ei niillä rikkauksilla mitään tee jos ne yksin joutuu jakamaan :D

6. Jos saisit matkustaa just nyt mihin vaan, mihin menisit?
 - Thaimaaseen varmaan semmosen hyvän kaveriporukan kanssa kaheksi viikoksi! Voi luksus.


7. Jos saisit muuttaa yhden asian ulkonäössäsi joko kasvoista tai vartalostasi, minkä muuttaisit ja miksi, vai muuttaisitko mitään?
 - En osaa kyllä päättää... Pienempi vyötärö ois kiva, semmonen muodokkaampi vartalo :D

8. Kolme parasta luonteenpiirrettäsi?
Kärsivällisyys, positiivisuus ja kiltteys itellä tuli mieleen, Harrin mielestä oon suvaitsevainen, kiltti ja hyvä kuuntelija vaikkei se ehkä luonteenpiirre olekaan :D

9. Kolme huonointa luonteenpiirrettäsi?
- Kiltteydestä on välillä tullu harmiakin koska mua on käytetty tai yritetty käyttää hyväksi. Multa puuttuu myöskin temperamentti, jonka takia en suutu oikeen mistään tai ota nokkiini mistään. Senkin takia jotkut ihmiset rupeaa automaattisesti jossain vaiheessa ajattelemaan että mulle voi sanoa tai tehdä mitä vaan enkä suutu, joten yhtäkkiä oon saanu huomata että kaikki vittuuntumiset ja tämmöset puretaan just muhun eikä muihin. Välillä oon sen takia saanu kunnon raivokohtauksen joita mulle tulee hyvin hyvin harvoin, ja sitte ku semmonen tulee lopulta jotain ihmistä kohtaan niin se on sitte siinä ja kaikki ihmiset ympärillä säikähtää ja niiden ilmeet on aika näkemisen arvoisia :D Kyllä kaikki siinä vaiheessa tajuaa että oon oikeesti loukkaantunu tai vittuuntunu. Mun loputon kärsivällisyys on myös tässä se huono puoli koska kestän ihan älyttömän kauan mitä tahansa asiaa ennen ku menee hermo, varsinkin ihmisten kanssa. Tekniset vempaimet on kyllä poikkeus! :D Oon myös laiska ja aikaansaamaton, kivitän välillä pahasti ja nolaan itteni ja muut, ja oon vähän jääräpää. Tuossa nyt tuli useempi kun rupesin kunnolla pohtiin asiaa :D


10. Lempibiisi tällä hetkellä?
- Aaaapua! Noo taidan laittaa Youtubelinkkejä tähän niin saatte tekis kuunnella koska näitä ette kuitenkaan tiedä. Kuuntelen nykyään niin epämassaista musiikkia joka on huono puoli sillon ku meen baariin ja siellä soi vaan uudet vuoden 2013 hitit joista mulla ei oo mitään hajua. Ei oo kyllä viime vuoden lopustakaan mitään hajua mitä on radioissa soitettu. Mutta tässä nyt semmoset mistä oon tykänny erityisesti tässä kuussa:



11. Jos saisit päättää itsellesi jonkun supervoiman, mikä se olisi? Esim. Lentäminen, näkymättömyys, voima ym.
- Lentäminen ois kyllä ihan parastaaaa :D Tai vaikka vedenalla hengittäminen tai muutenkin semmonen että pystyis olemaan tosi syvällä ilman että paineesta tarvii huolia.

 DERP

Kiitos ja heihei :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti