Sivut

5.10.2013

Tyylini vuosien varrella part 2

Vihdoinki pääsen jatkaan tätä postausta. Tyylini vuosien varrella part 1 käsitteli mun tyyliä ala-asteella. Nyt kerron vähän mun tyylin muutoksista yläasteella. Silloin mun tyyli kyllä vaihteli enemmän ku laki sallii. Semmosta se kai siellä yläasteella on, mulla vaan aika raisua. :--D

Seiskalle menin syksyllä 2007. Koko seiskaluokan menin aika samaan tapaan pukeutumisen saralla kuin kuudennella luokalla.



 En ymmärrä mitä hirveetä duckfacen esiastetta tää viimenen kuva on mutta voi hirviä sentään. Tuo huppari oli kumminkin yks lemppari. :D Käytin aikalailla samoja huppareita kuin kutosluokallakin. Että huppari-farkku-linjalla mennään edelleen.

Seiskaluokan loppupuolella tapahtui jotakin hyvin merkittävää. Silloin törmäsin ihkuun sen ajan teinibändiin Tokio Hoteliin ja se oli menoa sitten. Aloin ihailla kaikkia söpöjä emoja ja tais tulla aika kovat vibat Bill Kaulitzistakin. Voi niitä aikoja. :D Seiskaluokan jälkeen kesällä tyyli alkoi sitten muuttua vähän radikaalimpaan suuntaan.

Ekaks leikkasin tukan kerroksittain (ja sillä tiellä oon edelleen) mutten vielä tässä vaiheessa laittanut sitä pahemmin. Ostin myös tommosen ihkun emopaidan ja laitoin tukan silmille ja olin niin emo. Mutta miks mulla on joku hemmetin hikiranneke kädessä??? :D Myös väärinpäin-kuvat oli in. Tunnen myötähäpeää itseäni kohtaan. Ainiin tuo pääkallohuivi oli sellanen juttu että haikailin siitä kauan ja sitten lopulta sain sellasen Seppälästä ! Tuolla se on edelleen tallessa ja hyvä huivi onkin mut vähän liian lyhyt..

Seuraavaksi löysin tupeerauksen salat:

 Tälle kuvalle kaikki Tokio Hotel-fanit kusi hunajaa ii2:ssa. Kuka muu muistaa ii2-kuvagallerian?? :D Tässä kuvassa mun toinen hieno emopaita joka oli ihan pakko saada Keskiseltä.

 Pääkalloo ja rokkarihuiveja.. Cool?

Tässäkin t-paidassa pääkalloja. Ja taas huivi. Olin huivien suurkuluttaja. Oon toki vieläkin mut vaan sen takia kun on kylmä. :D
 
 Sain synttärilahjaks tommosen kupin, voitte varmaan arvata että olin aika onnellinen tuosta lahjasta? :D

 Olin kovis ja tein huulikorun ite. Tää oli toinen kerta kun lävistin itteni hakaneulalla. Se oli aika tuskasta, taisin muistaakseni kattoa samalla jotain Big Brotheria (sillon siellä oli Niko Saarinen ekaa kertaa!!) ja jäin saman tien kiinni ja mun piti ottaa tuo neula pois. Äiti siis arvosti tätä mun uutta harrastusta. :D Lopulta tein tän nykyisen huulikorun oikealle puolelle huulta ysiluokan lopulla.

Oikeesti tuo huivi on joka kuvassa?? Paitsi oho, tuo onki eri huivi jonka ostin Seppälästä (yllättävää) mut nyt se on ollu jo kauan hukassa. Ostin nuo housut Deviantista ja ne oli muistaakseni mun ihan ekat emohousut mitä omistin. Ei mulla niitä loppujen lopuksi paljoa ollut koska järjetön hinta. Mustat pillit oli parhaita. (Y)

Seuraavaksi otin sen suuren askeleen emokaudellani ja värjäsin hiukset mustaksi. Äiti ei tykänny ajatuksesta eikä antanu mun heti värjätä, vaan ostin kevytvärin joka lähtee pesussa pois.

Ja tältä se sitten näytti muutaman pesun jälkeen. -.- Onneks äiti tuli järkiinsä ja antoi mun värjätä sitten oikealla mustalla kestovärillä. Pääsin tuosta järkyttävästä harmaanlilasta pois. Tässä muuten ne toiset emohousut! Noi oli kyllä pirun siistit ja hintaaki tais olla kuutisenkymppiä.

 Se hikiranneke, eihh...

Cooleja ylhäältäpäin otettuja emokuvia:

Tosi söpöä. Mun huivivarasto ilmeisesti tässä vaiheessa lisääntyi milläpä muullakaan kuin PUNAMUSTALLA huivilla! Miksi noita huiveja muuten kutsuttiin, muistaako kukaan? Nuo on kyllä oikeesti hyviä huiveja, mulla on noita monessa värissä. Haluaisin semmosen kivan vaaleanpunaisen.

 Cybershopista tilattu kissahuppari ! Jeejee pitkäaikanen haave toteutui.

 Ja tässä sitten ne kolmannet emohousut. Nää oli ekat jotka äiti kustansi ! Muut ostin synttärilahjaksi saamilla rahoilla. Tossa näkyy myös mun pesukarhuraita jonka äiti värjäs mulle. Ylemmässäkin kuvassa näkyy mut noissa kuvissa se on kyllä jo aika ylikasvanu. Ja hyi mun jalat on kyllä vähän turhan laihat.... En oo oikeastaan tajunnut vasta kuin nyt miten hirveen laiha olin yläasteella. Ja sillon kuvittelin olevani lihava, jeesus..

 Ja Bill Kaulitz-paita♥ Olin tuostaki ties miten kauan haaveillu. Tuo makso oikeesti neljäkymppiä, mut sain sen 50% alesta. Mitä ihmettä oikeesti neljäkymppiä bändi t-paidasta?? No on tuo kyllä hieno, voisin pitää vieläkin mut en kehtaa. :D

Ihastuin leopardikuvioon jossain vaiheessa kasiluokkaa. Sillä tiellä oon pysynyt. Tuo yksilö maksoi 50 senttiä kirpparilta ! Olin taas kerran maailman onnellisin tyttö. Aika kawaii kuva muuten.

 Hello Kitty tuli myös elämääni !

Mut mitä tapahtui sitten? Värjäsin blondiksi koska halusin olla enemmän Scene kuin emo !

 Nää kuvat taitaa olla kahden värinpoiston jälkeen otettuja.

Kesällä 2009 tukka oli paljon vaaleampi jo ja paremman näköinen.


 Sain vihdoin kauan haikeilemat Converset ja sain myös tuon söpön skottiruutuhameen.

 Kasettia !

Ahhh, seeprahuppari uutena. Tätä käytän edelleen ja onhan se vähän kärsiny. Mulla on kyllä vähän turhan lyhyet farkut... Muistan kun ostin nuo, isompi koko oli liian löysä mut nää tiukemmat oli sitten liian lyhyet. Höh miks ostin nuo enkä niitä isompia, mitä sitten jos on vähän löysät. Mut halusin tiukemmat että ne ois sitte kans kunnolla pillit. :D Ei nuo seisoessa ollu lyhyet mut istuessa kyllä.

 Paras takki! Käytän edelleen. (Y)

 Tääkin kuva tuli väärinpäin, höh. Huonosti näkyy mut ekat korkkarit. (!! olin vannoutunut korkkari-inhoaja)

Ja sitten maailman täydellisimmät housut jotka nyt on kyllä roskissa koska ei parhaatkaan housut kaikkea kestä ja haaruksethan näistä ratkes. Jostain metsästän vielä uudet...

 Siinä sitä ihkua sceneilyä nyt sitten urakalla.. Onneks minä en laittanu nettiin mitään pikkuhousukuvia kun sekin oli tähän sceneilyyn niin ominaista. :D Hyvin sopii nuo viiltelyjäljetki tähän teemaan. Mulle diagnosoitiin jotain lievää masennusta mutta oon kyllä näin jälkeenpäin sitä mieltä että mulla oli vaan asennevamma. Ei sillon tarvitse viillellä itseään kun toisessa huoneessa perheenjäsenet riitelee. Kyllä semmonen asia pitää kestää ilman että alkaa itseään satuttaa, se riitely on perheissä maailman normaalein asia. :D

Ja olihan nää suklaakuvatki niin cool. Ja H&M -asustelasit.

Välillä tuo suklaajuttu tais mennä vähän yli...

Tässä mun yks lempi asukokonaisuuksista ysin syksyltä! Eläimellistä menoa. Ja Tokio Hotel.

Ja tässä hyvät naiset ja herrat, ihka ensimmäinen kuva minusta kännissä !

Ja näytänki siltä... Mut mitä hittoa mulla on tuon toisen käden kämmenselässä?

Ja tässä vimppa kuva ysiluokalta elikkäs ysigaalasta. Ainaki tuo mekko mahtuu mulle vielä, tulispa juhlia niin pääsis käyttämään. :D Sen sijaan rippimekko ei todellakaan mahdu mulle enää eikä mahtunu mun kaverillekaan joka on aika paljo timmimmässä kunnossa mitä minä. Noo lihominen on normaalia. :D

Yläasteen aikana olin siis joka vuosi erinäkönen. Voisin lisätä tähän vielä joka vuodelta koulukuvan jotka kiteyttää nää muodonmuutokset aika tehokkaasti:

 Hupparitavis

 Tokiohotelemojeejee

 Scenepissis

Mites teidän tyylivaiheet yläasteella? :-----D

16 kommenttia:

  1. Aivan ihania kuvia ja tuo kiltti-söpö pissisilme scenepissis kuvassa :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mua vaan lähinnä naurattaa nää yläaste ajat. :D Mut niin vissiin kaikkia se oma yläaste!

      Poista
  2. ihanaa et joku uskaltaa heittää tälläisiä kuvia blogiin! mä oon kokenut ton saman tokio hotel -vaikutteisen tyyliajan et meitä on kaksi, kammottavaksi :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitäähän sitä vähä muistella menneitä XD Meitä taiski olla aika monta siinä 2007-2008 8D

      Poista
  3. Ei ii2:sta voi unohtaa, oli kovaa huutoa munkin yläasteaikoina :D jos pitäs miettiä omaa ya-tyyliä niin se meni suurinpiirtein niin, että 7 lk kiltti tyttö (6 lk tyyli niin ku sulla) , 8 lk kaikki mustaa ja pahit ja 9 lk jotain nuiden kahden väliltä. Mulla kans äiti ei antanut ikinä värjätä hiuksia kestovärillä, varmaan ammattikoulussa sain ekan kerran luvan. Hauskoja kuvia, kiva katella. Itekki oon tehnyt monesti tällasia vanhojen pärstien postauksia.

    t: en tiedä joko olet arvannut, mutta tuntematon tuntemasi ykalainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ii2 oli kyllä niin, siihen sai niitä taustojaki kun osti jonku vippihöskän ja mulla oli tietenki tokio hotel-tausta...

      Meillä on vissii menny aika samantapasesti nuo tyylinvaihtelut yläasteella :D Mun äiti oli aluksi nihkeenä mut kai se sit aatteli et antaa nyt tytön olla semmonen ku haluaa, eiköhän tuo ohi mene. Ja niihän se kausi meniki ohi... Läväreihin et kuitenkaan lupaa saanu, siinä meni se raja. :D

      t. En tiiä yhtään mut jos sulla on blogi niin mikset tuu nimimerkillä kommentoimaan, eihän sulla oo ees typeriä anokommia joten ei oo tarvetta ainakaan piiloutua sen anonyymiyden taakse. ;DDD Ois nimittäin kiva sunki blogia kattoo varsinki jos oot ykalainen!

      Poista
  4. hauskoja kuvia, etenki noi mis sul roikkuu ruokaa suusta :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos 8D Joskus sitä jaksoki kuvata itteensä päivittäin....

      Poista
  5. Joskus on hauska olla anonyymi mutta nyt minä teen kauhean paljastuksen ja paljastan itseni :D mun blogi löytyy nimellä "uniikki hetki" ja sitten runoblogi löytyy nimellä "runouden salaisuus" . Lukijaksi saa liittyä oman mielen mukaan :D

    T: nyt sinä tunnet minut, jos et tällä nimellä niin kuvasta! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehheh noniin tulihan se sieltä! XD Taidampa liittyä kumpaankin blogiin. :)

      Poista
  6. osasitko edes arvata kuka oli kirjotusten takana? :D

    VastaaPoista
  7. ''Tälle kuvalle kaikki Tokio Hotel-fanit kusi hunajaa ii2:ssa'' :DDDDDDDDDDD Nauroin ääneen voi vittu ii2 hahah :D

    On sitä itekki tullu hilluttua ties minkä näkösenä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ii2 oli kyllä hyvä paikka 8D Ei varmaan monikaan muistele kovin hyvällä yläasteaikoja :D Onneks en kuulunu niihin jotka suti naaman täytee aurinkopuuteria..

      Poista
  8. oliko ne palestiina-huiveja ? :D itseltänikin löytyy kaapista vielä yksi (:

    VastaaPoista