Sivut

25.11.2013

Vanha hupsu postaus

Tuonne bannerin alapuolelle on ilmestyny lisää noita välilehtiä, oon tässä eilen saanu 2010-vuoden postaukset oikeisiin välilehtiin ja nyt sitten jatkan. Oon saanu naureskella kyllä vanhoille postauksille... Tässä yks jolle naurettiin Harrin kans:

Oon tehnyt maantiedon, (MAANTIEDE!) bilsan ja fysiikan kokeet. Fysiikan koe oli äsken ja voin sanoa ettei mitenkään hyvin mennyt... noi bilsa ja maantieto meni kyllä ihan hyvin, toivottavasti tulis hyvä numero. Ja nyt mun pitäis oottaa melkeen tunti ennen ku alkaa uskonnon valmistelut... Ei huvittais yhtään.
Tänään oli kyllä ihan mieletön aamu. Kaveri soitti mulle aamulla ja heräsin siihen. Katoin sitte kelloo ja sain vähä järkyttyä ku se näytti 7:44 ja mulla oli ollu herätys kännykässä 7:00 että mitä ihmettä? Munhan piti herätä jo 45 minuuttia sitte. Eli olin taas kämmänny sillä tutulla tavalla että heräsin täysin unenpöpperössä kellon herätyksee, läppäsin sen kiinni ja jatkoin unia enkä jälkeen päin muistanu mitään. En ees vastannu siihen kaverin soittoon vaan painoin automaattisesti punasta luuria ja ihmettelin kuka soittaa näin aikasin aamulla, vaikka ei se sitte loppujen lopuks ollukaa niin aikasin. :D Tulihan siinä sitte pieni kiire ajaa kotiin kaks ja puoli kilsaa hakemaan taulukkokirja ja laskin ja ulkona tietenki oli satanu kakskymmentä senttiä lunta, kaikkia teitä ei ollu aurattu niin yritä siinä nyt sitte ajaa muka täysillä.... Pääsin hikisenä, väsyneenä ja vittuuntuneena kotiin noin klo 8:10, harjasin hiukset ja kävin vessassa (se vessahätä oli ihan järkyttävä, meinasin pissiä housuu!) ja sit piti mennä takas tonne paskaan ilmaan ja kiirehtiä kouluun lumipaskassa ja koulussa koe alkoi puolelta. Ja olin tasan kello 8:30 koulun pihassa, ehdin just ja just. :D Pakko sanoa että tuo lumi hidasti aika paljo... Ja tänään on ehdottomasti päästävä suihkuu. Mutta olipa onni että kaverilla oli asiaa siihen aikaan aamusta, muuten olisin Jannella varmaan vieläki sängyn pohjalla ja koe ois menny täysin sivu suun. Viiden minsan päästä kaveri pääsee välkälle, sitte vois soittaa viimein että mitä sillä olikaan. No pisti se mulle jo viestin että sillä on mulle lahja, joten mitä helvettiä :----D

Joo olis kiva tietää millon saan sen mun hemmetin tietokoneen takasi... Alkaa vituttaa tää koulun koneella ja Olgan koneella datailu. Ikävä Spotifytä ja kunnon musiikinkuuntelusessioita. :( 


Musta tuntuu että mun postausmetodit on vähän muuttunu. :D Vois olla kyllä hauskaa välillä taas kertoa hassuja sattumuksia ja muutenkin päivän tapahtumia ! Tykkäättekö enemmän postauksista joissa on kunnon aiheet vai tämmösistä kertomuksista mitä kaikkea onkaan päivän mittaan sattunut? Pitänee tehdä vielä ihan kunnollinen postaus siitä miten nykyään postaukset eroaa parin-kolmen vuoden takaisista, vois olla ihan hauskaa pohtia.

3 kommenttia: