Sivut

27.11.2013

Kynsilakkamaniaa

Meitsi onkin panostanut nyt ihan kunnolla jouluisiin kynsilakkoihin. En oo aikoihin lakkaillut kynsiä kunnolla mut nyt ois taas innostusta. :)

 Kaikki uudet lakat on näitä Lumenen uutuuksia, paitsi vasemmalla oleva valkoinen kuuluu ihan johonkin normisarjaan. Sävyt vasemmalta oikealle: 1 Luminen tie, 45 Timantti hangella, 47 Timantit yössä, 39 Hiekkaa purossa ja 43 Meren hiekkaa. Jotenkin niin ihanaa kun Lumene nimeää lakkansa ihan kunnolla. :D
Nuo Diamond Top Coat -lakat on vissiinkin oma päällyslakkasarjansa, kultaisen ja sinisen väriset lakat taas on karhean tuntuisia eivätkä tarvitse alleen toista lakkaa kuten noi edeltävät.


Esittelinkin jo tän kultaisen kynsilakan HIEKKAA PUROSSA (en voi kuollaksenikaan unohtaa että kaikki lukee väärin PUUROSSA ja tää tulee aina mieleen kun ajattelen tän lakan nimeä...)

Meren hiekkaa on kans huuuurjan nätti, aaaws. :3 Aina ihailen mun kynsiä. Nää hiekkatekstuuripintaiset lakat on myös siitä hyviä, kun ne pysyy niin mahdottoman hyvin kynnellä. Yleensä mulla on ongelmia lakan pysyvyyden kanssa vaikka käytän aluslakkaa ja päällyslakkaa... Mutta nämä pysyy!


On se hieno !

Onkos muut ihastuneet näihin Lumenen jouluisiin lakkasarjoihin ? :)

(PS: Urakka lähenee loppuaan, oon saanu luokiteltua postaukset omiin välilehtiinsä jo suurimmaksi osaksi, tällä hetkellä meen kesäkuussa 2012 että ei oo enää kuin puolentoistavuoden postaukset luokittelematta, jes!)

12 kommenttia:

  1. Vitsi toi punen näyttää kivalta!! Oon vaan nii toivoton lakkaileen mun kynsiä, mulla on joku 3 kynsilakkaa ja nekin on kaikki h&mstä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meitsiki on aika toivoton, nyt ku on löytyny kivoja lakkoja nii oon taas innostunu :D Mut yleensä aina jotku vanhat lakat vaan kynsissä jotka on ihan lähteny... Sen takia ei jaksa ees lakkailla ku mikää ei pysy :D

      Poista
  2. Milloin Olivia tulee uus videopostaus? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on itseasiassa kuvattuna jo yks pieni tutoriaali :D Pitäs vaan saada se editoitua (tai no harri editoi) ja sit ois kans joskus tekeillä kämppävideo. Kun sais vaan kuvattua. :D

      Poista
  3. Huuii kun sulla on kiva blogi, oon tässä jo parisen tuntia selaillu! Vaikutat hirmusen mukavalta. :3 Niin ja sun kaveris käy mun kanssa samaa koulua Oulussa, en tunne, mutta tunnistin ulkonäöltä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voooi kiitos ! :3 Hauska kuulla et munkin blogissa jaksaa parikin tuntia seikkailla. XD Ja haa varmaanki puhut Jennasta tai Anskusta, kaks kaverii mulla siis tällä hetkellä asuu Oulussa. :)

      Poista
  4. Ompa ihanan näkösiä! :) Kasvais vielä kynnet itellä niin ois paljo kivempi tehäki niille jotai..:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiittos ! :)

      Itellä sama ongelma ! Aina kynnet hauraat.... Oon kyllä huomannu et ainakin mulla auttaa Novellen se sinkki+ vissy, aprikoosi-jasmiinin makunen tais olla :D Kantsii kokeilla sitä ! Jossain vaiheessa nimittäin hokasin et mun kynnet voi välillä ihmeen hyvin ja sit osasin yhistää sen tohon vissyyn.

      Poista
  5. Tulee vähä myöhässä tää komentti ku ei oo ollu konetta enkä oo jaksanu kommentoida puhelimella ku se aina lagaa. :D Mut toi ''Hiekkaa purossa'' on aivan ihana! Ois ihana saada itellekkin. :) Harmi ku ei löydy mistään täältä! :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoo iteki haluaisin vielä vaaleenpunasta ! Ja Kärkkäinen ainut paikka missä on :( Ja sinne ei ikinä tuu lisää niitä ku ne on nyt aika loppu.... >.<

      Poista