Sivut

1.12.2013

Hiustenpidennykset

Joku saattaa muistaa kun kiharsin kesän lopussa mun hiustenpidennykset ja värjäsin niihin pinkit latvat. En oo saanu tehtyä postausta miltä ne näyttää mun päässä, vasta kun nyt. :D Nooh, se kiharrusjuttu ei sitten ollutkaan niin hyvä idea, koska mun omat hiuket oli liian pitkät.



 Juuh elikkäs aika typerän näköistä ellen sanois. :D Niimpä kastelin nuo sitten takaisin suoriksi.

Heti järkevämmän näköinen. Laitoin mukaan myös Glitteristä ostaman raitalisäkkeen.



 Ahhah tulee niin yläaste mieleen näist kuvista, kunnon scenetukka...! Mut kiva silti. :3

Kivaltahan nuo nyt näyttää mut harmi vaan että nuo pidennösten latvat on aika romuna, en käsitä miksi. :( Ehkä sen takia kun kastelin ne viimeisellä kerralla pelkästään vedellä enkä lisännyt enää hoitsikoita. Toi pinkki suoraväri on siis samalla hoitavaa ja lisäsin siihen vielä hoitoainetta sekaan, noista tuli tosi kivan tuntoset ja pehmeet. Nyt nuo on sen edellisen kastelun jäljiltä ihan kuivat hamppupesät nuo latvat, ehkä pitää ne vielä hoitoaineella pestä kerran. :D Ei nimittäin ollu kovin kivaa pitää noita kun latvat niin kuivat, ei kaunis näky.

Muutenkin pidennykset on ainakin mun mielestä niin epäkäytännölliset, koko ajan pitää olla varovainen kun ne pian tippuu ja koko ajan myös miettii et näkyykö klipsit. Onhan noissa myös älytön laittaminen kun koko tukka pitää aluksi tupeerata peikkopehkoksi kokonaan. :D Joten ei sit oo tullu pidettyä kun mulla nyt on aika liukas hiuslaatu, sen takia nuo alkaa jossain vaiheessa sitten roikkumaan ja joskus saattaa yhen klipsin osio tippuakin. Muutenhan noita ois oiva pitää baarissa mut tanssiessa varsinkin saatta tippua. :--D Muutenkin tunnen itteni aina jotenkin feikiksi ja noloksi kun käytän noita, muilla hiuspidennösten käyttäjillä samaa ongelmaa?? Mulla on jotenkin niin huono kuva vaaleiden pidennysten käyttäjistä, ymmärrätte kyllä kun muistelette Big Brotherin tyttöasukkaita vuodelta 2012. 8D Enkä halua että ihmiset ajattelee mun olevan samanlainen. Tämmöisiä ajatuksia mulla pidennyksistä, mites te? :D

4 kommenttia:

  1. Itte kans tykkään lisäkkeistä, mut klipsit niin raastavat ja mulla taas ongelmana oli se, että omat hiukset näky vammasesti alta, joten luovutin. En myöskään jaksanu joka päivä alkaa kerroksittain tupeeraamaan ja lätkimään klipsejä, muita pidennyksiä en ookkaan kokeillu.

    Ite kans osittain ajattelen pidennyksiä feikkinä. Kyllähän se tympäsee, ettei hiukset välttämättä kasva koskaan enää pitkiksi, mutta en silti jaksais alkaa laittamaan jonkun toisen tukkaa omaani, ''pysyvästi''. Etenkin kun omat hiukset on kiharat, enkä todellakaan päivittäin suorista, mutta suorien lisäkkeiden kans se ois pakollista... :D

    Helpommalla pääsee kun on naturel x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oot kyllä oikeessa. :D En oo minäkään kokeillu muita pidennyksiä, paitsi sillon ysiluokalla mulla oli kuukauden ajan semmoset tekokuituhiukset leteillä kiinni. Ne ei ainakaan sen kuukauden aikana kerenny rasittaa hiuksia, mut kyllähän ne omat hiukset sitte rasittuu jos käyttää koko ajan mitä vaan pidennyksiä. :D Ainakin semmonen lievä kihartaminen vois auttaa sun osalta tohon, mut sit taas kun miettii niin jos ei jaksa joka päivä suoristaa niin miks jaksais laittaa pidennykset. En mää ainakaan. :D Mulla on kyllä suora tukka et suoristaa ei tartte, mut jos oliskin kihara tukka niin tuskin jaksaisin sillonkaan suoristaa.

      Naturellina helpointa jep!

      Poista
  2. Ihan nätit noi hiukset oli ja itse pidän mielummin liian pitkistä kuin liian lyhyistä hiuksista vaikka lyhyitä on helpompi kiharruttaa ja värjätä. Toi raitalisäke käy sulle myös hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Nää alkaa olemaan mulle jo liian lyhyet, tai eivät ainakaan oo enää pidennykset vaan enemmänkin tuuhennokset. :D Mut uusia tuskin jaksan hankkia!

      Poista