Sivut

6.12.2013

Meitsin lahjatoiveet

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille! Toivottavasti ootte nukkuneet tooosi pitkään niinku minä.

Meitsillä on nyt kyllä niin mahti fiilis kun oon kerrankin saanu nukkua! En oo tainnu oikeastaan mainitakkaan täällä blogin puolella, mut mulla on ollu koko elämän ajan nukkumisvaikeuksia. Lapsena ysiltä piti mennä sänkyyn koko ala-asteen ajan, mut ei meikä ruvennu nukkumaan kuin vasta yhdentoista tai kahdentoista aikaan. :D Nuorempana leikin sängyssä jotain pimeässä ja vähän vanhempana sitten lueskelin kaikkea. Oon ihan surkee saamaan unta ja selvästi kuulun niihin yökukkujiin ja aamunukkujiin. Oon nukkunu koko viikon ihan vinksin vonksin taas. Eilen olisin saanu vihdoin rytmit käännettyä mut tietenki mulle iski migreeni, ja mun oli vaan pakko mennä viideltä sänkyyn makaamaan ja nukahdin sitten sinne. Heräsin varmaan puoli kasilta ja siitä sitten valvoinkin puoli neljään asti lukien Witchejä. :----DDD Ja äsken heräsin, kello on nyt siis kohta kaksi. Hyvä minä!

Mut joo sain nyt kumminkin nukuttua kunnolla ja olo on pirtee. Oon niin onnellinen tästä vapaa-päivästä. Nyt ku Harri vielä nukkuu niin ajattelin jakaa täällä tämän:


Hah! Kaikilla on ollut näitä ja eka aattelin ettei mulla oikeen oo mitään toivomuksia, mut sit kun rupesin ajattelemaan niin kyllähän tuota tavaraa löytyy, mitä esim. tänne kämppään tarvittais.

1. Meitsi on Singstarien suuri fani. Täällä kämpässä ei oikeen pysty laulaan (ei mulla oo pleikkariakaan) mut ollaan laulettu Harrin kotona kun ostin syksyllä itelle Singstarpaketin jossa on myös ne mikit sun muut. Uus peli ois kiva ja tää uutukainen sisältää tosi kivoja biisejä, esim Mariska&Pahat Sudet Kukkurukuun ja PMMP:n Rakkaalleni. Ah ja voih♥

2. Oon huomannu viimeaikoina, että suihkun jälkeen kaipaan kylpytakkia. Harrillakin on oma ja ois se nyt kivempi istua koneella kylpytakki päällä kuin pyyhe. En nimittäin ikinä jaksa vaihtaa heti vaatteita ja muutenkin nahkealle iholle on tympeä yrittää repiä vaatteita päälle. Kylpytakkia käyttäisin varmasti ihan joka suihkukerran jälkeen!

3. Mun uus kamera-haave: CANON EF 50/1.4 USM -objektiivi. Tässä on vielä hitusen enemmän valovoimaa kuin mun omistamassa Canon EF 50/1.8 -objektiivissa, ja lisäksi tuo USM tarkoittaa hiljaista ja nopeaa tarkennusta. Sitä jos jotain tarvisin, en kuvaa oikeastaan ollenkaan automaattitarkennuksella koska se sahaa aivan perkeleesti ja loppujen lopuksi tarkentaa ihan päin sanonko mitä. Joskus olis kuitenkin helpompi kuvata automaatilla. Tää Canoni ois ku luotu mun tarpeisiin.

4. Meiltä ei löydy hirveästi käsipyyhkeitä, ainakaan mitään nättejä. Olis siis kiva saada tänne kämppään enemmän eri värisiä käsipyyhkeitä vessaan ja keittiöön, niin ei tarttis noita vanhoja, kulahtaneita käyttää. Varsinki muumi-käsipyyhkeet on kivoja, miksenhän hoksannu niitä laittaa tohon kollaasiin?

5. Kahdenhengen sänkyyn meillä on ainoastaan yksi pussilakana ja yksi lakana, semmosia siis tarttis lisää. Tarvittas myös kunnon kahdenhengen patja!

6. Olkkarin kattolamppuun ollaan kumpikin kyllästytty, ja haluttais uus tollanen missä on monta noita lamppua. Miks niitä nyt sanotaankaan? :D Noo, kuva kertoo kaiken!

7. Meillä ei myöskään ole seinäkelloa ja meitsiä ärsyttää kattoa koko ajan jostain koneelta tai kännykästä. On meillä tosin semmonen punanen kello, mut koska haluan päästä olohuoneen punasävyisestä maailmasta eroon, niin se kellokaan ei oo enää paikoillaan. Se meni sitä paitsi rikki. :( Sen takia myös lamppu haluttais vaihtaa, kun tuo nykynen on oranssi...

8. Kehyksiä! Mulla ois tauluideoita A4-kokoisille kehyksille mut tosiaan ne ite kehykset puuttuu.

9. Kunnollisen lenkkarit! Tykkään käydä lenkillä ja käytän vanhoja sisäpelikenkiä.... Ois kivaa saada kunnon jalkineet. Sais enemmän motivaatiotakin. :)

10. Kaikki kosmetiikka-lahjapakkaukset on aina ihania! :3

Olikos teillä yhtään samoja toiveita kuin mulla? :)

10 kommenttia:

  1. Hyvää itsenäisyyspäivää :) mä nukuin myös hyvin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Hyvä et joku muukin on saanu hyvät unet. ;D

      Poista
  2. meilläkään ei oo vielä seinäkelloa, ei olla mistään löydetty mitään kivaa ja halpaa! kodin 1:ssä on kivoja, mutta hintana joku 40-60e, ei kiitos -.-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tuon hintaset kellot on vähän turhan tyyriitä... :// Ainaki Halpa-Hallissa on jotain ihan kivan näkösiä, en oo kyl hintaa kattonu mut tuskin ne on niin kalliita...:D Pitäs kyllä kahdellakympillä tai alle saada ees jonkimoinen seinäkello!

      Poista
    2. Löysinkin tänään Clas Ohlsonilta 13eurolla ihanan kellon :D

      Poista
    3. Nonii sehän sattu :D Ei kyllä ees kallis!

      Poista
  3. Meillä on 2 pussilakanaa tohon isoon peittoon! :----D T: Pilkunnussija

    VastaaPoista
  4. Mullekkin kelpais uus objektiivi ja kylpytakki! Lakanoitakaan ei tunnu koskaan olevan liikaa...
    Ite oon aamuvirkku :D tuntuu aina siltä jos satun yli 9-10 nukkuun että päivä on pilalla enkä kerkeä tekemään mitään.. vaikka menisin 4 aikaan yöllä nukkuun herään viimestään 8 yleensä. Jännää miten erinlaisia ihmiset on...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei IKINÄ onnistuis nousta neljän tunnin unien jälkeen ylös noin. :D Joillaki se biologinen kello on vaan aina sellanen et sitä herää itestään aamulla. Oispa itelläki niin nii olis kouluaamut helpompia... Kaikki on niin vaikeeta ku on koko ajan väsyny ja sit ku pääsis vihdoin nukkumaan illalla niin ei tuukkaan uni. Niin perseestä...

      Poista