Sivut

26.12.2013

Haloo Helsinki Merisärkillä 21.12.2013 !

Viime viikonlopun suunnitelmiin kuuluikin mökkeily ja baareilu kalajoella penkkaritytsyjen kans. :) Oltiin siis penkkareissa myös mökillä Kalajoella viime helmikuussa ja oli kyllä tosi kivaa, nyt sitten päätettiin lähtee taas. Haloo Helsinki esiintyi Merisärkillä on oon kuukauden miettiny kenet saisin sinne ja sit mua pyydettiinkin tonne mökille mukaan ! Sattupa sopivasti, kaks kärpästä yhdellä iskulla, hauskanpitoa, mökkeilyä ja Haloo Helsingin keikka. :)

Puhelinkuvia kaikki joten laatu on mitä on! Ei mahtunu laukkuu järkkäriä. :D

 Tea ja Sanna :)


 Minä ja Elli kummassakin kuvassa!


 Jose ja Tea :)

 Ja me kaikki!

Keikka oli kyllä tosi hyvä, tykkäsin. :) Oon kerran aiemmin nähnyt Haloo Helsingin Qstockissa viime kesänä. Ainut huono puoli tässä oli se kun liian känniset ihmiset vaan haahuili koko ajan edessä. Voi että ku meinaa ottaa hermoon aina baarikeikoilla kun ite haluais nauttia keikasta niin sit siellä on jotain järjenjättiläisiä jotka yrittää haastaa riitää keskellä ihmismassaa sun muuta. Scorppareidenkin keikalla tuli mun ja Olgan eteen joku tappelu, että hurjan kiva juttu. :D





Tuli muuten mieleen, että oon käyny keikoilla aika ahkerasti nyt syksyllä! Kesällä näin monta bändiä tuolla Qstockissa, syyskuussa kävin kattoon Krista Siegfridsiä, lokakuussa PMMP:tä, marraskuussa Scorpionseja (+ Eput lämppärinä) ja nyt joulukuussa sitten tää Haloo Helsinki. Keikat on parhaita ! Kaikki oli muuten baarikeikkoja paitsi noi Scorpparit, ärsyttävää. Ja sielläkin oli tosiaan se anniskelualue että oli niitä känniläisiä sielläkin. Ja oli niitä muuten Qstockissakin. Missään keikoilla ei saa nauttia selväpäisestä seurasta. Kyllähän mäkin join joka kerta paitsi tuolla Scorppareissa, mut aika vähän.

Mökkeilyä meinataan ottaa uudestaankin tässä joskus. :) Kiitos kaikille, oli kiva vkl!

6 kommenttia:

  1. Haaste mun blogissa! :)
    http://stereotigerr.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. missä oot ollu siegfriedsiä? (Ärsyttävän vaikee sukunimi....) katsomas? :--)

    VastaaPoista
  3. Tosiaan perseestä on ne kinastelijat jotka häiritsevät omilla riitelyillään muita kesken bändiesityksen.
    p.s. Onko ylivieskassa vielä ollut "joulu"tulvia kun tulvat ovat kuulema pahimmillaan pohjois-pohjanmaalla iltalehden mukaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm mulla on menny taas näemmä ohi jotain oleellista kun oon vaan nukkunut. :D Luulen että niitä tulvia on tuolla Niemelänkylällä, mun kaveri tais mainita et niillä on sielä "vähä" märkää... Kylläpä täällä keskustassaki kastuu ku lätäköitä joka paikassa mut tuolla kaupungin ulkopuolella varmaa hyvinki voi niitä tulvia olla.

      Poista