Sivut

31.12.2013

Joululahjasaalis !

Tän postauksen teko on viivästynyt aika pahasti koska ollaan Harrin kans vaan nukuttu. :--D Hyvin on loma käytetty! Oon myös oottanu hyvää päivänvaloa että voisin kuvata kaikki lahjat, mut oon nukkunu aina päivänvalon ohi tai muuten vaan ollu niin hämärää vaikka on päivä. Tää on niin tätä ja luntakaan ei enää oo ollu maassa viikkoon. Kuvat on muuten osaksi ripulia, kiitos Blogger.

Sain ihan himona lahjoja, oon vissii ollu kiltti. Meillä kyllä kaikilla oli jouluna aika muhkeet lahjasaaliit, ollaan varmaan aika lahjovaa sorttia sitten. :D Iteki pääsin tänä vuonna kunnolla osteleen lahjoja! Mun äiti ja täti (joka on samalla mun kummitäti) varsinkin lahjoivat mua oikeen olantakaa.

 Anskulta sain lahjan jo pari viikkoa ennen joulua. :--) Iso teepaketti ja käsipyyhkeitä, kiitos!♥

 Äitin tekemä ristikko josta voitin 300e :DDDDDDD Osku sai samanlaisen, en sit tiiä paljon se siittä sai mut aika muhkeet lahjarahat! Noo äiti nyt sen takia päätti antaa noin paljon kun oon menossa Helsinkiin ens kuussa ja mun opintotuella sinne ei kyllä oo menemistä. Joten kiitti äiti! Ja siltä sain myös uimahalliin 10 kerran kortin (Harrikin sai) ja tädiltä sain lahjakortin kasvohoitoon. :---)

 Näitä autotarvikkeita sain vähän kaikilta! Vitsi nuo rappausjutut tulee käyttöön kun rikoin jo edellisen... Ja lukkoöljy jota tarvin talvella ja sitten rengasavain renkaitten vaihtoon.

 Kummitädiltä superhieno paistinpannu ja isoja lehmälaseja.

 Lisää käsipyyhkeitä! Mun toive kuultiin ja Harrikin sai näitä että nyt saan käyttää vanhoja kulahtaneita pyyhkeitä vaikka rätteinä. :D Ylimmät Harrin porukoilta ja ruskeat alimmat äidiltä.

 Kukkaled-valot saatiin yhteiseksi Harrin kanssa sen mummulta. :---) Nuo on niiiiiin ihanat! Pitää vaan keksiä hyvä paikka niille. Ja tuon lyhdyn Harrin äiti lähetti mun mukana meijän äitille koska meijän äiti oli laittanu niille joulukortin ja nyt meitsi sitten haluski ton lyhdyn kun mullei oo yhtään lyhtyä ja ajattelin et tuo sopis mun valkosen kenkätelineet viereen. :----) (Ei toki pitkä lause)
 Aivan iiiihana suolalamppu kummitädiltä, oon halunnu tämmöstä aika kauan mut hinnat on melko kalliita. Nyt sitten sain. :---)

 Kosmetiikkaa♥ Lumenen pakkauksessa käsi- ja kasvovoide kuivalle iholle (Harrin porukoilta), Yves Rocherin pakkauksessa suihkugeeli ja hajuvesi, ja sitten Oriflamelta eyeliner ja kiiltoa tuova suihke hiuksille. Viimeiset kummitädiltä.

 Kummi antoi mulle myös vitamiineja. ;D

 Äiskältä uudet kuoret puhelimeen!


 Korviksia; toiselta tädiltä iso korvasysteemi joka kiertyy korvan taakse (on muutes hieno) ja joulupallokorvikset äitiltä ja kaks viimestä kummitädiltä.

 Ruokakirjat kummitädiltä, punainen Requiem-romaani Ähtäristä perhetutuilta ja sitten pikkusisko anto niiden koulun tekemän pienen leivontavihkon. :---) Siihen on kaikki luokat tehneet oman reseptin ja tuotto menee tietenkin koululle johonkin kivaan. Tosta Requiemista (hitto mikä sana) mulla on kaks edeltävää osaa ja nyt on koko valmis trilogia kasassa. Tästä sarjasta on ilmeisesti tulossa leffaversiotkin, voisin sanoa että seuraava Nälkäpeli ja Twilight, voi ei. Niin hyvä sarja!

 Villasukat Olgan mummulta (meillä on eri isät joten myös eri mummut isän puolelta) ja sukkia Harrin porukoilta. :)

 Hamsteripaita äitiltä! :---D

Tossut äitiltä ja tuo tonttu sisällä on kummitädiltä. Nuo tossut kyllä löydettiin yhessä mut äiti laitto ne joulupakettiin ja jouluna voin olla sit tosi "yllättyny" :D

 Mekko kummitädiltä. Tähän aion yhdistää jonkun vyön.

 Talvitakki löydettiin äidin kans huippualesta ja päätettiin laittaa se joulupakettiin. >8D Että sama homma kuin tossuissa.

 Leopardihuopakin löyty äidin kanssa samalta reissulta ja senkin äiti pani pakettiin !

 Harrilta iso Pikachuuuuuuu! :3333
 Singeriiiiii♥ Oon paska ompeleen mut ehkä mä nyt opin. :--D

 Mun kovasti toivoma kylpytakki Harrilta. :3 Jee!

Ja suklaataaaaa! Jotka pitäs syödä pois tämän päivän aikana koska sit alkaa karkkilakko. Ei taida onnistua... Oon syöny vasta yhen konvehtirasian kotona ja pussin suklaita.

Että tämmöstä, kiitos paljon kaikille!

 Mitäs te ootte saanu lahjaksi? :--)

6 kommenttia:

  1. hei kerro sit kokemuksias noista lumenen rasvoista :) oon miettiny tommosen kasvovoiteen ostoo!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, määpäs kerron täälläkin niistä sit kun on tullu kokeiltuu kunnolla :D

      Poista
  2. siis kumpi ei taida onnistua? karkkilakko vai suklaan syömiset samana päivänä? :)
    hyvää uutta vuotta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luulen ettei kumpikaan... :D Tai siis enhän mä noita suklaita ehtiny edes avata uudenvuodenaattona. Mut toivon mukaan karkkilakko onnistuu :D

      Poista
  3. mä en kauheesti saanu lahjoja mutta eipä se määrä ole se juttu :)
    tai oikeestaan edes se mitä saa. ihmiset tuntuu unohtaneen joulun idean..
    musta on surullista jostain fb kirppareilta lukea myydään ilmotuksia jossa myydään "vääriä ja epämieluisia" lahjoja pois..
    minusta on tärkeämpää ajatus ja se antamisen ilo..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä ! Jouluna pitäs osata muutenki vaan olla ja nauttia lomasta mut ihmiset vaan stressaa ja tulee hulluiksi kaupoissa... Ja typerää nuo "väärät" lahjat, mä oon ainaki joka kerta otettu kun mua muistetaan! Meillä tässä lähisuvussa menee kyllä aika paljo yli tää lahjajuttu mut tää on aina ollu tämmöstä :D Ja näköjään siirtyny muhunki ku kerranki ollu varaa vähä enemmän pistää lahjoihin nii määhän kans pistin... :D

      Poista