Sivut

11.2.2014

Tilulilulii nyt se on auki nyt se on kiinni!

Tästä lähtien kirjotan putoushahmojen hokemia jos otsikon keksiminen tuottaa vaikeuksia.

Viikonloppuna mun piti lähteä 4h-reissulle Pihtiputaalle mut en sitten millään jaksanut. On ollu niin paljon kaikkea et päätin sitten rentoutua ihan vaan kotona. Lauantaina oli kiva päivä kun käytiin Kalajoella Mamma Leonessa syömässä kavereiden kans ja sen jälkeen leffaa. :---) Ollaan kateltu kaikki Hangoverit, pitäs keksiä joku seuraava komediasarja mitä kattoa. En kyllä oikein noista jenkkikomedioista hirveenä tykkää mutta kavereiden kans niitä on loisto katsoa. ;D

Mää oon nyt kuvannu tuon ihanaisen uudella paikalla olevan peilin kautta mun asuja ja tästä lähtien pläjäyttelenkin näita vaikka sunnuntaisin tänne! On niin surkeitä nää "asukuvat" että ei ne kyllä omaa postausta ansaitse. ;D Ehkä joskus hamassa tulevaisuudessa alan käyttämään itselaukaisua kunhan sais ensin kunnollisen objektiivin jossa on kunnon automaattitarkennus. Näiden nykyisten objektiivien kans kyllä menee hermot. Ja voiskai se Harriki mua joskus kuvata, yleensä se vaan aina nukkuu sillon ku on päivänvaloa!

 H&M:ää kaikki. Oon tällä viikolla käyttäny paljon kivan värisiä housuja.

 Timanttipaidan sain aikoinaan Meriltä ja minttuhousut löysin X-Globen alennuksesta viime kesänä. Nyt kyllä vasta revin laput pois ja nää pääsi ensikäyttöön... Oon ollut koko kesän ja syksyn niin vannoutunut sukkahousujen ja legginsien käyttäjä. Villasukat mummun tekemät. ^^

 Harri komeilee taustalla ja samoin komeilee mun toisetkin ihanuushousut joita myös käytin vasta ekaa kertaa. Tilasin nämä myös viime kesänä H&M:n alesta. Oon kyllä nyt ihan myyty noille kieltämättä! H&M:n peruspaita päällä jonka ostin HESASTA nyt viimeisimmällä reissullani. Pääsihän tuo kasettikorukin pitkästä aikaa kaulaan (iik ihqut sceneajat vuodelta 2009!) ja joka on itseasiassa myös Helsingistä. Ja aatelkaas sitä että ostin sen mun Tokio Hotel -keikkareissulla vuonna 2010. ;D Muita sen ajan TH-faneja ja emoilijoita ja sceneilijöitä? Järkytys muuten kun kuulin että tänä vuonna tulis niiltäkin paluulevy... Jännityksellä odotan kolahtaako enää yhtään. Olihan se edellinenkin niin erilainen kuin aikaisemmat.

Lauantai-illan asua, paita vaan vaihtu ja menoks. Tuokin paita muuten H&M:ltä, johan nyt...

 Otin lasten lehtipihvin koska olin huonoissa rahoissa. Mut voi että oli kyllä hyvää!

Ollaan komeita....

Vois vaikka opetella enemmän kuvaamaan. Ja mitä jos oikeesti rupeisin pitään järkkäriä aina mukana? Vois ehkä ottaa tavotteeks.

PS. En oo pitkiin pitkiin aikoihin kyselly teiltä postaustoiveita joten sanokaa ihmeessä! Ainaki niitä videoita on toivottu, pitäis vaan saada ihtiään niskasta kiinni. Ja semmonen hetki että saan olla rauhassa kämpillä. (Harri mees kauppaan siitä --->)

5 kommenttia:

  1. lisää arvosteluja! ne on ollut hyviä mitä oot tehnyt :) jopa meikeistä vaikka ei ne mua juurikaan kiinnosta, siksi ois kiva jos välillä aina leffa ja kirja arvosteluja tekisit.
    Videot tietty kivoja.
    Ja ite oon tykänny näistä sun "elämä" kategoria postauksista...
    Ja mielipide kans!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä voisin tehä siitä yhestä kirjasarjasta ! Arvostelut on vaan niin hankalia jotenkin, vaikka kuitenkin niitä silti on kiva aina ollu tehä :) Haluaisin myös enemmän avata mun henkilökohtasta elämää ja kuulumisia. Ennenhän tää olikin paljo päiväkirjamaisempi ja siihen haluaisin takas, tuntuu vaan olevan yhtäkkiä vaikeeta kertoa ihan henkilökohtasista asioista, mut kirjottaminen helpottaa oloa. Varsinki ku on nyt nii paljo kaikkea..

      Poista
    2. Jajaja mielipidepostauksii aiheita otetaan vastaan koska nyt ei ihtellä oo hirveemmin mielessä mitää!:D

      Poista