Sivut

18.2.2014

Viikonloppu ja vähän päälle !

Viikonlopun pääsin jälleen viettämään Törmälässä. Kelpaa mulle! Ensimmäistä kertaa mulla oli jopa 8 pikkusta (nojoo oli ne jo 5-6. luokkalaisia) mun ryhmässä ja teki kyllä tiukkaa oppia kaikkien nimet. Pienemmät ryhmät on helpompia, pystyy paremmin keskittymään jokaseen kerrallaan. Mutta en valita. :) Teemana oli ystävyys, olihan perjantaina ystävänpäivä.

Torstaina oli muutes penkkarit ja mä pidin vapaapäivän torstaina ja perjantaina kun ei ollu tunteja. Ja olin laiska enkä jaksanu mennä kattomaan penkkareita tai wanhojen tansseja tai vauvapäivää... Noo ei aina jaksa! Sain kuitenki nähä rekat ikkunasta ja kaivoin täysiä kameran esille. ;D

 :D


 Askarreltiin mm. rusetti...

 ...ystävänauha

 ...ja tämmönen miksi tätä nyt ikinä haluaakaan kutsua. Oma puu piti piirtää ja etsiä lehdistä leikkeitä jotka kuvaa itseä. Kaikkia asioita mistä itse tykkää, millainen on jne. Oli niin kivaa että tein kotona loppuun kun leirillä ehdin vaan alkuvaiheeseen!

Mua pelotti et mitähän siittä kirkostaki tullee niiden lasten kanssa mut menikin tosi hyvin! Ei ne siellä melunnu, kaikki osasi kirkossa käyttäytyä kuten kuuluu. Jee!

 Leirin jälkeen kaveri Ansku (älkääkä nyt aateltko että Antsku :D) tuli käymään ja toi mulle ystävänpäivalahjan! ^^ En oo ennen juonu ku pussiteetä niin oli kivaa kokeilla noita jotka on jauheena, vai mitä lie! Ja suklaalevyn söin samana iltana hups... Tossa suklaassa oli vaahtokarkkeja myös. :)

 Käytiin myös Kingissä ja otin kerrankin salaattiin jotain muuta kuin kanaa, elikkäs tonnikalaa. Nam♥

Ilma on muutes ollu tämmönen jo pitemmän aikaa. Huoh... Montakohan kertaa oon täällä blogissaki jankuttanu sitä kun aina on joko -20 tai sitte on nollassa tai peräti plussaa. Tulis nyt järkevät talvikelit ees joskus.


Myös maanantai ja tiistai on mulla vapaita niin on kyllä saanu viettää superpitkää viikonloppua, oikein 6 päivää. Eilen Aili kävi kahvilla ja Pekka tuli meille ja pelattiin kolmestaan Harrin ja Pekan kans Heroes vitosta ja Wormsia. Miettikää minä suostuin pelaamaan poikien kans. XD Nojoo Worms oli ainaki tosi kiva, oon viimeksi sitä pelannu joskus 2005 ehkä joten oli kivaa näin 9 vuoden jälkeen. (Y) Se oli niiiiin hauska, naurettiin oikeen kunnolla.

6 kommenttia:

  1. Onko toi Kings Ykassa vai Oulusa? onko hyvä hinta-laatu suhde?
    Kiva kuva lopussa voitontuuletus :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on King Meal, ja on ihan Ylivieskan keskustassa :)
      Ja aika perushinnat mitä nykyää hampparipaikois on!
      Mun mielestä ainaki kallista mut niin on muuallaki, ennen oli paljo halvempia kaikki hampparipaikat... :/
      Nykyää aika jäätävät hinnat.
      Ja kiitos! :D

      Poista
  2. Lipsut herkku sopimuksesta..

    VastaaPoista