Sivut

20.8.2014

Sosiaalistumista ja blogipohdintaa

Kyllä onkin ollut buukattu elokuu. :) Mulla on ollut joka päivä töiden jälkeen menoja ja viikonloputkin vaan menossa (ryyppäämässä) köh köh.

Olin tosiaan 9. päivä viettämässä Kalajoella iltaa tyttöjen kanssa ja mökkikin oli vuokrattu. Eipä tullut otettua kuvia vaikka piti! Tarkoitus oli vain mökkeillä mut eihän siellä hittovie mikään toiminut. Piti laulaa Singstaria ja kuunnella musaa mut ei saatu pleikkaria toimiin ja koska netti ei toiminut kellään, ei saatu spotifystä musaakaan. :'D Turhaan roijattiin mukaan läppäri, pleikkari ja kajarit! No ei siinä, juomapelien jälkeen sitten Dyyniin ja siellä oli kyllä hyvä meno ja erittäin hyvää musaa alakerrassa. Aamulla olikin sitten olot ja mää vaan nukuin kun muut reippaana siivosi ja laitto ruokaa. -____-'' No ainahan mulla on kauhee darra!

Viime viikolla oon nähnyt kavereita paljon, siihenhän se aika onkin mennyt. Meri oli tullut Vantaalta joten ajelin Kalajoelle häntä katsomaan mutta päätettiinkin sitten tulla meille kun Meri halusi nähdä kisut. ^^ Torstaina Pekka ja Meeri tuli käymään, perjantaina mulla oli 12 tunnin työpäivä jonka jälkeen menin Sannalle yöksi. Lauantaina kävin mummulla ja sukulaisilla ja illalla tuli taas otettua. Piti vaan muutama juoda mut päädyttiinkin sitten baariin Pekan ja meerin kanssa, ups. Ja sunnuntaina darrassa Kokkolan Amarilloon. ;D Mut ei ollut edes krapulaa, kerrankin! Olin niin reipas et menin jo kahdeltatoista kotiin poimiin marjoja. (Y) Kävin Amarillon jälkeen vielä Sonjalla Oulaisissa ja sitten olikin viikko pulkassa. Tosi sosiaalista ollut siis. :----))

 3. Töissä! 4. Matkalla Amarilloon.

 Kympissä. XDDD Olin laittanut tämän yöllä Facebookiin joten menkööt nyt tännekin.. :D

 Matkaselfie!

 Kyllä oli hyvää♥ Ei muutako uudestaan vaan syömään. Nukahdin sitten paluumatkalla autoon.

 Vaaveja♥

Ja mun naama. Tämä meni myös Facen profiilikuvaksi, voi hitto kun en pienentänyt yhtään niin semmonen jättinaama aina kun avaa kuvan, no ei voi mitään. :'D Mulla muuten meni se toinen huulikoru umpeen kun olin kesän alussa yli kaksi viikkoa ilman koruja! ;___;; Oon miettinyt, että olis tosi hauska jos ottaisin tuohon nykyisen korun viekkuun toisenkin, olis ainakin omaperäinen jos ei muuta. On se snake biteskin kuitenkin aika mainstream.

Tämäkin viikko lähtenyt mukavasti käyntiin. Maanantaina käytiin Harrin mummulla ja eilen mulla oli hieronta. Tänään onkin sitten töitä kahdeksaan asti illalla... Jaksaa jaksaa! Ja heräsin tänään kuudelta kun kissat tuli riehuun makkariin. -.-'' Pitää ehkä vielä pari tuntia nukkua niin jaksaa olla töissä.

Mitäs muuta? No ainakin oon miettinyt tätä blogihommaa uusiksi. Olen vieläkin vähän hukassa, millä tavalla haluan tätä kirjoittaa. Viime kesänä tein tuohon bannerin alapuolelle noita välilehtiä, että saan vähän laitettua postauksia järjestykseen omiin aihealueisiinsa. Minussa on nykyään tuota järjestelmällistä puolta ja ärsyttää, jos kaikki on sekaisin. Halusin alkaa kirjoittamaan vähän enemmän aihealueittain, ettei mitään sillisalaattipostauksia. 2011-2012 mulla oli tapana kirjoittaa lähes jokapäivä ja kirjoitinkin kaikkea mahdollista, mitä edellisenä päivänä oli tapahtunut ja mitä mielessä liikkui. Ostoksia ripottelin sinne tänne, kun nyt oon keskittynyt laittamaan uudet vaatteet ja meikkiostokset omiin postauksiinsa. Aluksi se olikin jees mutta nyt mua kyllästyttää. On hirveä vaiva kun kaikki pitää erotella. Haluaisin bloggaamisen olevan yhtä huoletonta kuin se silloin joskus oli, nykyään tuntuu hirveän vaivalloiselta blogata.

Olenkin ajatellut siirtyä tuohon vanhaan kirjoitustapaan vähän takaisin, mutta kyllä nuo välilehdet silti jää ja merkitsen edelleen postauksia noihin välilehtiin. En vain halua tämän olevan niin jäykkää, mitä sitten vaikka yhdessä postauksessa olisikin vähän mitä sattuu? Sellaisiahan päiviä täällä eletään, tapahtuu monenlaista ja yhden päivän tapahtumat voi laittaa samaan postaukseen, paljon helpompaa. :---D Haluan, että tämä blogi on kertomus elämästäni, sellaisena kuin se on. Jos sitä saisi postailtua vähän useammin kun ei tarvitse miettiä niin kauheasti, mistä aiheesta kirjoittaa ensin, kun voi kertoa vaikka eilisen päivän sisustusuudistuksista ja meikkauksista samassa postauksessa, hieman kummastakin. Tottakai kaikesta hieman isommasta haluan tehdä ihan omat postaukset, mutta semmoiset pienet arkipäivän asiat olisi kiva saada samaan postaukseen. Jos vaikka nyt ostaisin uuden vatkaimen ja meikkipaletin, voisin kertoa niistä samassa postauksessa. Yksinkertaista? Tuntuu niin typerältä alkaa jaarittelemaan sähkövatkaimesta postauksen verran. En siis mitään sähkövatkainta ole hankkimassa, tämä oli vaan esimerkki. :'D Tai en nyt koko ajan ole kaikkea laittanut tiukasti omiin postauksiinsa, mutta sellainen pakkomielle mulla on ollut, ja haluan nyt päästää irti siitä ajatuksesta. Kaikki-postaukset-omiin-aihealueisiinsa -ajatus oli vaikeaa toteuttaa, ja sellainen johtaa helposti siihen että blogi vaikuttaa joltain tuotekuvastolta. Ei kiitos, tämä on minun elämä, ei tuotekuvasto.

Ja tosiaan mua ärsyttää postata aina kahden viikon tapahtumat tällä tavalla samaan postaukseen, haluaisin keskittyä vähän pienempiin kokonaisuuksiin kerrallaan. Muutaman kerran viikossa postaus ja enemmän asiaa jokaisesta päivästä, ja mielellään ajoissa eikä sitten kahden viikon päästä. Silloin vielä muistaa, mitä on tullut tehtyä ja ajateltua. Juuri ajatuksia ja pohdintaa haluaisin tähän blogiin ehdottomasti enemmän, ja avoimuutta. En ole uskaltanut enää kirjoittaa niin paljon omista tunteistani. Sellaisia avoimia blogeja itse tykkään ainakin kovasti lukea, kun pääsee vähän kirjoittajan pään sisään. Onhan mulla nykyään niin paljon muutakin elämää että aika on kortilla, mutta olisin kovin iloinen, jos saisin pidettyä tämän bloggaamisen vielä mukavana puuhana.

Lopettamaan en pysty, tämä on ollut mulla 4,5 vuotta joten kyllä elämä yhtäkkiä olisikin tyhjää. Ja minne saisin talletettua kaikki kuvat yhtä kivasti?? :D Tässä on mun elämä yli neljän vuoden ajalta, on niin mahtavaa palata pari vuotta taaksepäin ja lukea vanhoja postauksia ja nauraa itselleen, kun on joskus ollut niin typerä. Eihän tätä voi lopettaa sitten millään!

12 kommenttia:

  1. et kyllä ainaskaan lopeta tätä puuhaa, mun mielestä tää on ollu hyvä blogi välilehtien kans ja ilman ! :) millon teet videopostauksen ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoooss! :))) Ja en tiedä, jos joskus.... XD Ei oo oikeen mun juttu enkä osaa editoida, ja sit nää Ylivieskan lähetysnopeuden on aivan paskaa. Kestää tosi kauan laittaa video nettiin. :(

      Poista
  2. Älä ihmeessä lopeta bloggaamista, mukava lukea näitä :)

    VastaaPoista
  3. Tää on kyllä hyvä blogi ja tykkään ite seurata kans :) mulla on kans välilehdet käytössä mutta postaan silti suurinpiirtein kaiken sillisalaatin yhteen juttuun :D tai useamminkin kerron mun kuulumiset kuvien kautta, kun kirjotuslaiskuus iskee. Jatka vain tätä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitooos! :) Kuvat ne on mullakin pääasiassa, ainakin yrittää olla. Meinannu kyllä tuo kuvaaminen viimeaikoina vähän jäädä. O___O

      Poista
  4. Et saa lopettaa luen tätä harvoin mutta yksi mukavimmista blogeista! =)

    VastaaPoista
  5. Sun tekstejä aina jaksaa lukea. Ite niin vähän panostan tekstiin ja kerron aina mahollisimman lyhyesti. Hmm.. Jännä, koska joskus kouluaikoina tykkäsin kirjotella. En oikein tiedä itsekkään miten haluaisin itseäni ilmaista :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mäkään en edes mieti mitä kirjotan, ainakaan pahemmin. Kirjotan vaan mitä mieleen tulee. 8D Ja mulla on se ongelma taas etten osaa ilmaista itteeni lyhyesti näin tekstin voimin.... Aina hirveenä asiaa. Joten pitkät tekstit postauksissa tulee olemaankin jatkossa. XD

      Poista
  6. Voi mää en oo ikinä käyny amarillossa! Pitää joskus käydä kun ois semmosella suunnalla missä kyseinen paikka on. :) Laitoin sulle haasteen mun blogiin, en tienny ketä siihen haastan niin pistin sitte sutki että sais ees muutaman. ;D

    http://perustiina.blogspot.fi/2014/08/yksitoista-sita-ja-tata_21.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Amarillo = ♥

      Ja kiitos! :D Mutta mää en jaksa tehdä sitä kun oon valehtelematta tehnyt sen varmaan sen kymmenen kertaa, nyt ei enää vaan pysty. :''DDD Jännä et tuo haaste vieläkin pyörii blogeissa!

      Poista