Sivut

7.10.2014

Sekasikiöpostaus viime viikolta

 Aika menee kyllä lujaa kun on tekemistä. Nytkin olis tähdellisempääkin tekemistä mutta pakko nyt ehtiä kirjoittmaan! On kyllä tosi ärsyttävää kun ei enää millään kirjoitella joka päivä niinkuin joskus pari kolme vuotta sitten. Olisi ihan kiva jos niitä postauksia saisi tehtyä muutaman viikossa, se olisi ihan täydellinen tahti. ^^ Mutta tämä on mennyt taas tähän kerran viikossa-tahtiin. Mutta ei voi mitään.

Koulutehtävien parissa ja tietenkin koulussa on mennyt aika. Ollaan myös sisusteltu ja mä aloitin neulomaan! Aina välillä näitä neulomisinspiksiä tulee. Nyt kyllä paljon parempi inspis kuin moneen vuoteen ja saan tekeleeni varmaan jopa valmiiksi asti! Eilen kirjoitin myös vihdoin kirjeen valmiiksi mutta tuolla keittiönpöydällä se odottaa että pääsee postilaatikkoon.

Huomenna on Tursajaiset kokkolassa ja ne on kyllä saaneet tänään jalat kipittämään. Piti hommata tavaraa meidän teemaa varten ja mulla olis vielä miljoona asiaa tehtävänä täksi päiväksi ja köh köh kello on seitsemän... Äsken mulla meni pieni ikuisuus vaatteita sovitellessa. On se naisena oleminen niin vaikeaa. D: Mutta Tursajaiset on tärkeät ja huomenna kaikki panee parastaan ja pitää asunkin olla sen mukainen niin on sitten jännempää kun on mahdollisuuksia voittaakin. :------D



Koulussa herkutellaan ja tehdään chibejä... Tuo vasemmalla olevan on siis minä. ^^" Even taitelemana.

 Halpa-Halliin on tullut salaattibaari ja pitihän sitä kokeilla. Tykkäsin kyllä salaatista mut on tuo 8,20e aika saakelin suolainen hinta. :---D Tuo pönttö oli muuten ihan täysi mutta muistin ottaa kuvan vasta kun olin jo puolet syönyt. Namnamm! Ja niin helppoa ja nopeaa ja TERVELLISTÄ kun itsehän en laita edes mitään majoneeseja koska pahaa.

 Parasta välipalaa koulun jälkeen on rahka ja karjalanpiirakat sekä kahvi/tee♥ Tuossa mulla on kyllä teetä ja oon nyt muutenkin juonut taas enemmän teetä. Hyvä vaan jos saan tuon kahvivaiheen pois!

 Hihii näistä voi saada jo värien puolesta vinkkiä mitä oon tekemässä! Tänään piti vaan käydä hakeen samalla lisää lankaa kun käytiin koulutoverien kanssa Kärkkäisellä. Tosi hyvää lankaa muuten tuo, aika pieni kerä vaan. Noita oli myös tosi monen värisiä.

 Maraboun uutta suklaata, voi että oli hyvää. Mulla on ollut pienimuotoinen herkkujen vähentäminen ja söin tuosta levystä ehkä kolme palaa, ihan sopivasti! Ennenhän vetelin aina suklaalevyt kokonaan naamariin, hyihyi. Olo on kyllä ollut kevyempi ja virkeämpi kun on jäänyt epäterveelliset ruoat vähemmälle.


 Pajuuu♥ Tulee räpsittyä siitä aina kuvia kun se on mun sylissä koneella.. Nytkin se nukkuu sylissä. :3

 Viime perjantaina käytiin muutaman luokkakaverin kanssa Pedrinaksessa syömässä! Piti vähän meikata ja pukeutua kun illalla käytiin vielä Harrin kanssa sen isomummun 90v. -syntymäpäivillä. Rautainen mummeli. :)


 Oli kyllä niin nannelia♥

 Kavruuuuut!

Mää en kestä Pajua:

 Se pikkunen nukahti kieli ulkona!♥

Lauantaina olin tienaamassa rahaa, ammasin tuttavan lasta. Yöllä kun lapsonen nukkui, tein koiran kanssa mun koulutehtävää! Erittäin aikaansaava päivä ja ilta siis.

Oon myös intoillut suuresti Haloo Helsingin uudesta levystä. Voi ihanuus♥ Nyt pitää kiirehtiä tekemään noita tursajaisjuttuja ja sitten pitää hakea Niemelänkylältä vesipyssyjä huomiseksi ja käyn vielä kattomassa kaverilla parit vaatteet jotka ostan siltä pois.

Ja nukuttaa ihan simona koska nukuin viime yönä ehkä neljä tuntia! Koska kissat oli kussu sänkyyn joten piti ruveta peseen pyykkiä yhdeltä yöllä ja sitten Nipsu vielä loukkas nilkkansa kun se juoksi hellaa pahki ja tänään Harri käytti sitä eläinlääkärissä... Raukka nilkuttaa ja olkapää on luultavasti murtunut. :( Rontgeniin pitää mennä ja sinne voi soittaa vasta torstaina kun niiden vastaajassa sanottiin niin. Tosi jepa ja silleen. Onneksi edessä on neljän päivän viikonloppu (pe-ma) ja sen ajatuksen voimalla jaksan varmasti krapulaiseen torstaipäivään asti. (Y)

8 kommenttia:

  1. kiva lukea kuulumisia ja huh huh saa kyllä semmosen kuvan että sun elämä on kiireistä! Toivottavasti saat edes joskus levätä hetken :D

    Hauskoja kuvia ja noom mulle tuli nälkä kun näin noi hampurilaiskuvat :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kyllähän tää vähä tahtoo olla xD Ärsyttävää siinä se ku ei oikee pysty kaikkii asioihin yhtä aikaa panostaa täysillä! aaargh. Tuo kirje on vieläki tuolla pöydällä ku en ite oo kerenny viedä sitä ja Harri näköjään unohti ku sen piti viiä se kauppareissulla. -.- No jos sit tänää nii se on huomenna siellä. ;D

      Poista
  2. Salaatti on terveellistä mutta hitsi että on kallista :O itse ostelen citymarketista kun saa halvemmalla tosin kaikissa cittareissa ei ole salaattibaaria :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No on kyllä ihan törkeen. DDD: Veikkaan et ainakaan täällä Ykan Cittaris ei oo salaattibaaria ku se on nii kytynen ja pieni. XD

      Poista
  3. Uuu, Pedrinas on hyvä mesta! :D

    http://kiianniina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Joo melkosen kallista salaattia, mutta kummasti sitä on vaan tullut muutaman kerran ostettua aina uudelleen ja uudelleen.. ottaakohan ne sitä hintaa myös siitä kupin painosta ? toisaalta aika typerää jos näin on.. minäkin vielä vähä aikaa sitten vetelin herkkuja ainakin joka toinen päivä ja nyt meil on kisa siskon ja poikaystävän kanssa joulukuuhun asti et kerran viikossa karkkipäivä, sipsit kielletty yms. roska. :) loppujenlopuksi aika helppoa kun ottaa vaan itseä niskasta kiinni! saako kysyä ku kerran sanoit että ostit jotain melatoniinia kun et saanut nukuttua, et onks niistä ollut apua ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin oon pari kertaa ostanut, pitää vähä yrittää rajottaa kun tulee aika kalliiksi muuten... :D
      Voi että tommonen kisa ois hyvä! Jos saisin kans jonku kisaamaan mun kanssa nii onnistuis varmasti paremmin. :D Mulla on kyllä nytki menny hyvin paitsi että Harri oli ostanu Halpa-Hallin shokkipäiviltä vanukkaita 10prk/3€ XD Ja niitä tulee vedettyä muutama päivässä.....
      Joo mä ostin viime helmikuussa melatoniinia ja ne on kyllä olleet tosi hyviä. :) Nyt en kyllä ole edes tarvinnut, mutta kyllä ne auttaa heti jos uni ei meinaakaan tulla. Mä en oo ikinä nukkunu näin hyvin! Koska nukahtamisvaikeuksia mulla on ollut lapsesta asti, jonka takia sitten pyörin aina sängyssä monta tuntia... Tosi rasittavaa. :/

      Poista