Sivut

9.5.2010

Heipsun

Siitähän on jo vierähtäny tovi kun oon viimeks postannu jotain.. Aikaa ei oikeen meinaa olla :S Kunhan nyt joka viikko edes ehin tulla kirjottelee nii se on hyvä. Tälläkään viikolla en oo kirjottanu tänne mitään, paitsi nyt..

Ompa ollu tylsä päivä. Tän postauksen jälkeen varmaan soitan Jannelle nii se tulee käymään täällä siihen asti kunnes iskä tulee hakemaan mut ja Oskun Raudaskylälle moikkaan mummua. Mun piti tänään käydä ostaan äitille kukkia mut tuo sää tuolla ei oikeen innosta mihinkään lähtä, Kärkkäinen varmaa ainut auki oleva paikka ja sinne on niin vitusti matkaa..

Ja taas on koulustakin näin vaihteeks hirveet sressit, en jaksa edes selittää. -.-'' Ens viikolla kaks koetta, huomenna taitaa itseasiassa olla jo toinen mut mulla ei oo kirjoja joten en voi lukea.. Muutenki yhteiskuntaoppi niin kuivaa ja ärsyttävää, en jaksa.

Mut toissapäivänä ja eilen oli kivaa. :) Sannalla oli perjantaina synttäribileet. Oli kyllä mukava käydä sielläki. :) Mut sit mulle tuli hirvee ikäväkohtaus ja lähdin Ramin kyydillä takasi Ylivieskaan ettimään Jannea.. Siellähän se laavulla oli ihan mukavassa jurrissa. :) Myönnän kyllä etten mikään ihan selväpäinen ollut itekkään ja ajattelinki tässä että vois olla loppukuukauden vähintään selvillä vesillä ku vappuviikonloppuki meni suurinpiirtein päissään. -.-'' Ei siinä oikeen oo mitään järkee.

Ja mitäs vielä, ainakin se että oon tehny huulilävärin itelleni nyt VIHDOIN. Tää on ollut tässä maanantaista ja meni tällä kertaa jopa oikeeseen kohtaan niin aattelin pitää tän jos tää ei tulehdu. Sitten vois ostella kaikkee kivoja koruja tähän. Meni tää koru vähän alas sillain etten oikeen voi laittaa mitään rengasta tms. Mut ei se oikeestaan haittaa kun en usko että mulle edes sopis mitkään renkulat tähän muutenkaan. :) Saa tämmönen tavallinen pallo kelvata. Parantuis nyt vaan kunnolla niin olis kiva..

Mut eikai tässä muuta, paitsi että sain uuden Lancomen mascaran kun se edellinen ei toiminut ! Ne lähetti korvaukseksi kaikkee muutakin kivaa meikkijuttuja niin oon kyllä tyytyväinen nyt ku äiti valitti sinne johonki paikkaan. :D

Tähän pistän tosta läväristä vielä kuvan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti