Sivut

29.5.2010

Viikonloppu

En oo vielä saanu kaikkia kuvia teemaviikolta, niin ootan että tyypit lähettää ne mulle.. Sit laitan kaikki kuvat tänne yhtä aikaa. :) Ja niitä kuvia taitaakin olla sitte melkosesti.. Mut eikai tuo mitään. :D

Nyt on mulleki varmaan tulossa toi "ylivieska-tauti", kurkku kipeenä, väsyttää ja niinku tuntuis päässäkin jotain... Ja siihen tautiinhan kuuluuki se kuuluisa päänjomotus, lervaaminen ja lopulta tiputukseen joutuminen. Toivottavasti ei mulle käy noin, tai edes tuu se tauti.. Ois niin kiva ens viikko tiedossa. Maanantaina pilvetön taivas ja aurinko paistaa, en halua olla sillon sairaana !

Mut sit oon saanu taas kahet uudet kengät, toiset ostin ite ja toiset äiti osti mulle vähän niinkun nimipäivälahjaksi kun mulla on tänään nimipäivät. :) Pistän tähän vähän kuvia loppuun.


Noi kengät mä ostin ite K-Citymarketista. Oli alennuksessa 15 € ja oikeesti ne olis maksanu neljäkymppii. :)


Nämä kengät äiti osti mulle, Halpa-Hallista löytyi ja maksoi vaan kympin.


Tossa näkyy mun uudet farkkushortsit jotka leikkasin ite kun tarvin niitä siihen pissispäivään. :D Aika huonosti leikkasin ja ne on aika epätasaset mut eikai sillä niin väliä. Tykkään nyt kumminkin pitää noita ihan muutenkin. :)














Tossa on mun uus kenkäteline jonka sain tänään. :D Äitiä alko kai ärsyttään mun eteinen oli täynnä mun kenkiä nii osti mulle sitten oman kenkätelineen. Toikin oli Halpa-Hallista ja maksoi jotain 15 € että ei kovin kallis.






Värjäsin Jannen hiukset. Kokeiltiin jotain halpisväriä jonka PITI olla mustaa mut tolta nuo nyt päivänvalossa näyttää. :( Sisällä kumminki näyttää mustilta onneks. Vois ostaa jotain Schwarzkopfia, ne värit ainakin tekee tehtävänsä.. Sais nuo Jannenki hiukset IHAN mustiksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti