Sivut

11.5.2010

Iltoja

Katoin Suomi-Saksa -pelin ja Suomen poijjaat voiton vei ! Onnea Leijonat. :)

Oon syöny koko viikonlopun ja tän maanantain suurin piirtein koko ajan ku oli äitienpäivä ja tänää Olgan (mun pikkusisko) synttärit. Kakkuakakkuakakkuakakkua... Mut ainakaan ei nyt tee mieli mitään makeeta. :D Poppareitaki tässä vedin samalla nassuun ku katoin matsia.

Aaa ihanaa huomenna saa nukkua vähän pitempään kun koulu alkaa vasta 10.45♥ Mut se päivä kestaakin sitte neljään asti että eikait siinä.. Illalla bändikatselmukseen kattoon Stiinan esitystä (jos saan vaan rahaa) :) Jos äiti ei suostu maksaa mulle sitä nii sit en varmaa mee ku itellä on nii vähä rahaa ja pitäs pärjätä yli kaks viikkoo ilman.. Ja yleensä käy niin että jos tuhlaan johonki nii ja sit oon peeaa nii seuraavana päivänä huomaan et oisin tarttenu sen rahan johonkin. Ja ku nään sen Stiinan esityksen koulussaki kuitenki sit myöhemmin :) Mut toivottavasti äiti antaa sen rahan..

Ja oli tylsää matsin jälkeen ku en jaksanu mennä nukkuun, joten keräilimpä kaikenmaailman kuvia netistä ja kasasin niistä kuvakollaasin ja laitoimpa sen sitten koristaan tätä mun blogia. Alko kyllästyttään se sama vanha kirsikkapuu. :D

Mut eikai tässä muuta, vois vaikka lähtä nukkumaan nyt ku alko vähän jo ramaseen. Hejdå ja hyvää yötä !


Oli pakko vielä laittaa tää kuva tähän ! Se oli nii söpö ja hassu ku yritti mennä kameraa piiloon PIZZAN TAAKSE. :3

hehe noni moi XD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti