Sivut

1.11.2010

Liikuntaa

Marraskuun ensimmäinen päivä !

Tänään oon liikkunu ihan hyvin, pyöräilly koko päivän paikasta A paikkaan B, C ja D. Piti käydä salillakin mut Janne oli vähän kipeänä, joten menin hoivaamaan sitä ja vein sille sen lempisipsejä. :3 Kävin myös kirppiksillä JÄLLEEN ja mukaan tarttui kerrassaan söpö sinimustaruutuinen flanellipaita. Kylän kirppiksellä en ehtiny käydä, joten käyn siellä sit huomenna.

Eilen piti käydä Kärkkäisellä ostamassa kynsiviiloja koska oon koukussa kynsien viilaamiseen, ja ostin myös Tresemme-paketin jossa oli shampoo ja hoitoaine. Maksoi 6,90, ja se on ihan hyvin kun pelkästään yksi pullo maksais normaalisti päälle 7 €, ainakin mitä mä oon kaupoissa nähny. :)

Huomenna vois laittaa kuvia ostoksista, joo oon kova selittään mitä millonki ostan ja nyt oon viime aikoina ostellukin aika paljon.. Mut haluan mun vaatekaappiin ehdottomasti paljon uusia vaatteita, kaikki mun vaatteet on niin vanhoja jo. Kiva saada jotain uuttakin välillä päälle.

Olispa muuten tosi hieno päästä johonkin kuvailemaan pitkästä aikaa, tuntuu että oon kuvannu jo Ylivieskan kaikki kuvaamisen arvoiset paikat. :( Ja oon kuvannu niin paljon auringonlaskujakin yms maisemia, ötököitä, kukkia, rakennuksia... Haluaisin jotain uutta. Eläimiä olis kiva kuvata, lintuja ja oravia ja sellasia, mut valitettavasti mun ihana IXUS ei kykene ottamaan hyvälaatuisia Zoom-kuvia. Uus kamera olis kiva.. Semmonen kunnon objektiivikamera. 8) Mut sitä saiski sit opetella käyttään ja säätämään !

Joo tämmöstä selitystä tänään, huomenna sitte mun ostokset tänne kuvina, heipsun ! 8>

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti