Sivut

7.11.2010

Marraskuun eka viikko ohi

Oon viettäny koko viikonlopun Jannen kans löhöten ja saanu tapella äitin kans. Eilen olis pitäny olla puoli kahdelta kotona kun oltais menty mummulle ja papalle syömään kun ne vietti niiden hääpäivää. No, olin Jannella ja mun piti sen paskapyörällä jossa on kumi tyhjänä lähtä ajeleen Juhalle hakemaan mun oma pyörä.. Ja tietenki just ku olin kotia pääsemässä niin näin äitin ja muut autolla ajamassa kauempana. Ne päätti sitte olla kärsimättömiä ja jättää mut kotia.. Ja sain turhaan ajaa kolme kilsaa ilmattomalla pyörällä hikisenä. Olisin nii halunnu sinne mummulle. :( Mut eikai tässä, pidän nyt vähä niiko mykkäkoulua ku ei huvita mennä puhuu kenellekää, äiti huusi mulle jo perjantai-aamuna ihan ihmeasioista...

Mun piti tehdä jokin pitempi postaus tänään mut en taida ehtiä, pitäs ehtiä vielä suihkuun ja laittaa laukku valmiiks huomiseks ja kattoo puhtaat vaatteet aamuksi, syödä iltapalaa ja vois lukea vaikka tuota kirjaakin kouluun.. Ens viikolla on ihan hirveetä:

Ma: Ruotsin kappalekoe
Ti: -
Ke: Enkun sanakoe
To: Terveystiedon uusintakoe iltalukiossa KLO 17!
Pe: Ruotsin aineen palautus

Eli en ehdi muuta ku tehä koko viikon tuota ainetta ja lukea kokeisiin.

Mut joo nyt tuo tuli valittaan taas KAIKESTA ja epäilee että oon MASENTUMASSA ku mulla on kuulemma oudot opiskelumetodit ja ku en kuulemma syö.. Kyllä minä syön mut en just sillon ku se on kotona. :D Tai sit syön jossain muualla. Ja oon nii paljo Jannen kans ja voi luoja.. Että joo haen kuulemma lohdutusta Jannesta mun masennuksee. -.- voi jumaliste mulla mitään masennusta oo, me vaa tykätää Jannen kans olla yhessä ! Ö___Ö

Että tällasta tänää, ja nyt suihkuu morjenss :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti