Sivut

26.11.2010

Omakivaa

Elikkäs nyt ku mulla on niin tylsää kun kävin tekeen vaan kokeen koulussa ja tulin ennen kymmentä kotiin, päätin ottaa kuvia mun tai siis MEIJÄN talosta ja anteeksi nyt ku tungin niihin kuviin itteniki. :-D

No ensin oli tylsää ja aattelin meikata ku mennään kuitenki illalla nassun kanssa johonki. Tuo toinen on vaan joku pelleilykuva. :-D

Näpsäsin ikkunan takaa kuvan pihalta. Sielä se aurinko oli aika matalalla..



Olohuonetta :) Ja joo, meijän äiti tykkää kukista..





Keittiö :-D Tossa keskimmäisessä näyttää niinku mun naama olis blurrattu..

Eteinen. Oon joo viisas. :3

Vessa !

Kylppäri. Oon taas viisas :)

Olgan huoneessa oli hauskaa. :-D

Oskun huone. En tiiä mistä sain idean tohon kalloon..

Ja minun huone ! ♥

7 kommenttia:

  1. söpöjä nuo kuvat! : 3 jajaja tuun yöllä ''varastaa'' nuo housut >: DDD ja sitte tosa eteisessä misä oot nii pieni heru (: söpö oot<3

    VastaaPoista
  2. nojoo oli hieman tylsää 8DDD ja noita housuja sai kyllä katella kauan :DD ja ite olet söppänä♥

    VastaaPoista
  3. hahah huippuja kuvia ! :D:D

    VastaaPoista
  4. Kiinnitty katse heti sun julisteisii. :D

    VastaaPoista
  5. Sara: Kiitos :''D kyllähän ne vapaapäivät näinki kuluu 8D
    Carzu: Hmmm ei taida olla mikää ihme. :--D

    VastaaPoista
  6. Super söpö tuo sun ''pelleilykuva'' !! :DD ♥

    VastaaPoista