Sivut

5.9.2012

Toinen postaus heti putkeen, mut postailen aina kun huvittaa. Postaustahti voi nimittäin vaihdella. Mun fiilis on sen eron jälkeen suunnilleen koko ajan ihan paska ja itken 24/7 + mulla on hirveesti 4h-kerhoja joissa oon ohjaajana, on autokoulu kesken ja pitäs harjotella teoriaa ja sit ois vielä koulu. Ja huomenna meen 7-leirille isoseksi jossa oon yön, ja perjantaina on Ylivieskan kauppojen yö jossa oon töissä Myllykahvilassa, joka on myös 4h-juttuja.. Vitsit että on tekemistä. Ja tää siis yks syy mun ja Jannen eroon. :--( Oon ihan sekasi. Tähän nyt kuvia mitä oon sattunu räpsimään pitkin päiviä:


 Kuvasin Ylivieskan keskustaa katolta.


 Käytiin sunnuntaina Kingissä feat Sonja, meikä osti kaakaounelman ja Sonja otti pirtelöö :--)

 Samalla reissulla tuli ostettua Kärkkäiseltä bb-voide jota onki pitäny pitkään ostaa. Ihan hyvältä tuo vaikuttaa :)


Ja sit ois mun lempparifarkkua.

Toivottavasti saisin postailtua viikonloppuna viimeistään.. Jos jotain postattavaa löytyy. Koitan ottaa kuvia kun on niin paljon tekemistä nytten mut niissä näkyy muita ihmisiä niin en ehkä niitä vihti laittaa :--)

9 kommenttia:

  1. tuota tuota anteeksi jos kyselen liikaa, mut jos kumpiki on ihan paskana, ja rakkautta on vieläki niin miks ihmeessä erositte. mitä sitten vaikka on paljo harrastuksia ja tekemistä, eiköhän se olis kuitenkin jossain vaiheessa helpottanu? /:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on vaikee selittää, ja siinä oli muitakin juttuja kun toi ajan puute... ://

      Poista
  2. Voi sinua :( Koita jaksaa ja pärjäillä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos<3 eiköhän tää tästä pikkuhiljaa helpota..

      Poista
  3. Koitahan pärjäillä! Muista että älä vaan lupaudu kaikkiin juttuihin, niin ettet pala loppuun. Muista hengähtää välillä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! joo toivottavasti ei tuu liikaa tekemistä... vaikka ite nää tekemiset hankin koska haluan tehä kaikkia juttuja :D

      Poista
  4. Sut on haastettu :)
    http://inmyparis.blogspot.fi/2012/09/liebster.html

    VastaaPoista