Sivut

24.9.2012

Shopping

 Suihkuverho 17,95€, H&M

 Housut 19,95€, H&M (en maksanu ite vaan Janne koska se halus mulle vielä synttärilahjan antaa kun se sai rahaa ja oltiin sillon vielä yhessä kun mulla oli synttärit, nämä se sit maksoi mulle:)

Farkut 29,95€, H&M

Villapaita 8€, kirppari (samaa olin kahtonu H&M:ltä jonka hinta 29,95€ joten hyvään saumaan tää tuli vastaan :--D)

 Mekko 5€, kirppari


Misu!

Tuli käytyä Tampereella ja mun H&M-tilauski tuli viime viikolla. Vitsi että mun elämässä sattuu ja tapahtuu. Joskus voin kertoo niistä täälläkin. Elämä on outoa :-D Voisin tehdä meikkipostausta tässä tällä viikolla jos ehdin. Ja postausideat on tervetulleita koska oon edelleen vähän pihalla...!

6 kommenttia:

  1. Ihania noi kaikki ostokset, ite menin ostamaan ton H&M:n villapaidan tohon normaalihintaan (tai no taisin saada 20% jollain alennuskoodilla mutta oli se silti mun lompakolle aika kallis) mutta oon kyllä tykännykin siitä tosi paljon! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! :) ja joo aika kallis toi paita oli normaalihintasena, onneks löyty sit kirpparilta! joku ei vissii oli tykänny sitte :D

      Poista
  2. ihana kisuliini ((:

    VastaaPoista
  3. Millon teet nuorten tyylilajeja postauksen uudestaan? :D ois kiva lukea mitä mieltä nykyään olet niistä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jooo voisin tehä ! pitää lisätä noita siihen tulossa-osioon :)

      Poista