Sivut

1.9.2012

 Eilen kävin Kingissä syömään jätskin kun tytöt oli siellä, sain siis lahjakortin pankista tässä viikko sitten :) Se lahjakortti oikeutti kerrosateriaan ja softikseen ja kerrosaterian söin heti samana päivänä kun lahjakortin sain :-D


 Sonja ja Henkka kävi myös eilen ja me vähä piirreltiin :----------DD

Tässä ostoksia tältä viikolta ja kolme ekaa äiskä ihana maksoi mulle:
 Takki 26€, City Market kun mulla ei oo mitään tuulitakkia ja oon huomannu että tarvisin..:-D

 Kollegehousut 14,95€, Halpa-Halli

 Toiset kollarit myös 14,95€, Citymarket

 Yöpaita 8€, kirppari. En tiiä miks ostin tämmösen pitsisen, oon vaan kuolannu näitä nettikaupoista ja nyt löyty huomattavasti halvemmalla niin piti ostaa :-D Gina Tricotin lappu tuossa oli niskassa ja on kyllä muutenki ihan käyttämätön. Saa nähä kehtaanko ees pitää tämmöstä pitsiunelmaa, mut ainaki Janne tykkää :--D

Toinen yöpaita 2€, myös kirpparilta.

Kiiltohuulipuna 7,90€, Oriflame

Tämmönen vieraili mulla tänään!

Tänään mun 8-vuotias serkkutyttö tulee mulle yöksi :---) Koitan ottaa kuvia niin vois sit kertoo täälläkin illasta.

8 kommenttia:

  1. xdd niin uskon et janne tykkää tosta 'pitsiunelmasta' xddddd

    VastaaPoista
  2. Mikä takki olivia :DD
    paitsi et heij meillä köyhillä onki samanlaiset kollarit! tosin noi mun omat on reikäset ja käytän niitä tallilla..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. musta tuo takki oli hauska ja kiva kuvio XD jotaki vähä erilaista mitä mulla yleensä on...:D koska mulla ei oo tuulitakkia. ja nuo kollarit on kyllä kätevät!

      Poista
  3. hyi helekkari tota hämähäkkiä? O: mitä teit sille?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en tehny mitää ku se meni nurkkaan piiloon :D jossaki se kuitenki kuolee..

      Poista
  4. Hei tosi kivat noi halpiksen kollarit! :)

    VastaaPoista