Sivut

12.7.2014

Kesäkuun suosikit!

Tämä on taas myöhässä koska unohdin ja sitten en oo kerennyt! Mutta nyt kun on ihana viikonloppu niin kerkeää tehdä. :)

 Isoin juttu kesäkuussa oli kyllä työn aloittaminen! En ole ikinä ollut koko kesää töissä missään, joten tämä oli kyllä tervetullutta. Toimin siis kahvilavastaavana Ylivieskan myllykahvilassa. Hieman erilainen kahvila, koska kyseessä on tosiaankin vanha mylly, joka lopetti toimintansa käsittääkseni vuonna -89 ja vuodesta 2001 on toiminut kahvilana. Teemme vohveleita hillon ja kerman kera, tervetuloa vohvelikahville. ;)

Pitkä neuletakki on kyllä päässyt kovaan käyttöön, tosi hyvä ostos ja vielä alennuksessa 15€. Laukkukin löytyi Halpa-Hallin alesta hintaan 12,50€. 8)

 Vihdoin♥ Oon kahviaddikti varsinkin nyt kun käyn töissä, voi että on ihanaa kun on kunnon kahvinkeitin. Onhan tää ollutkin hankintalistalla aika kauan!

 Juhannus meni juoden ja rentoillen ja tietenkin syöden hyvin. Perjantaina oli bileet kaverilla ja lauantaina krapuloin ja vietettiin aikaa harrin kotona. Pikkukisuset myös siellä, voi että. :3

 Kesäkuussa hankituista meikkiostoksista on tulossa vielä tarkempaa esittelyä, kuten tästä ihan parhaasta meikkivoiteesta! Niiden jälkeen on varmaan hiljaista kosmetiikkaosastolla kun pitää vähän ostolakkoilla. ;D Mutta tämä meikkivoide, juuri sitä mitä olen etsinyt kauan!

Tuskassa tuli myös pyörähdettyä ja oli kyllä kiva reissu. :) Piti mennä uudemmankin kerran Helsinkiin mutta saapa nyt nähdä miten käy... Näin heinäkuussa ajattelin mennä mutta postiluukusta tupsahti autovakuutuslasku ja puolen vuoden vesilasku kesäkuun lopussa, kiva. (Y) Sinnehän se eka palkka sit humpsahtikin.

Mulla ei oo ollut hameita pitkään aikaan koska mun perse leveni niistä ulos. :D Ei toivoakaan että joku XS-S menisi enää missään alaosissa. Olen laittanut vanhat hameet kiertoon ja nyt sain sitten ostettua vihdoin uuden hameen. Helsingistä Kampin Cyber Shopista löytyi tämä yksilö ja maksoi 24,95€. Ehdittiin hirveässä kiireessä käydä keskustassa, mun oli pakko päästä ostamaan aurinkolasit! Onneksi löytyi, muuten olisin kuollut festarialueelle jossa oli surkea aurinkolasivalikoima. Ostin myös kamman ja lakkaa koska en ehtinyt laittaa hiuksia hotellissa. :'D Ja myöhästyttiin metrosta joten piti ostaa uudet metroliput, ei uskallettu lähteä pummilla koska mun tuurilla siellä olis tasan ollut se tarkastaja ja 80e sakko...

Semmosta tällä kertaa, nyt voisi vaikka syödä aamupalaa vihdoin näin yhden aikaan ja katsoa täykkäreitä. Heräsin vähän ennen yhtätoista ja yleensä oon tosi huono syömään aamupalaa, ja nälkä tulee vasta pari tuntia heräämisestä!

2 kommenttia: