Sivut

11.12.2010

OTSIKKO

Jepajee, ei oikeastaan olis edes mitään asiaa. Tekis mieli ottaa kuvia uusista vaatteista mitä oon ostanu sillon joskus, mut eihän siitä mitään tule ku on niin pimeetä.. Ja musta tuntuu ettei tolla kameralla enää onnistu ees kuvat niin hyvin, onkohan se jotenki likaantunu se linssi? Tai objektiivissa jotain vikaa.. Vois koittaa vähän putsailla.

Tänään käytiin Oulaisissa hakemassa mun kirppistavarat pois. Ei oo todellista, mulla ei ollu menny mitään mun omia vaatteita mitä en oo enään pitänyt, mut semmonen XL t-paita ja ihan hirveet verkkarit oli menny. :-D Tuntuu vähän siltä et tuolla käy pelkkiä vanhuksia, ei siellä tänäänkään muita ollut.. Samoin mun CD-levyt meni kaikki, yksi vaan jäi. Eihän noi keski-ikäset ja semmoset osaa mistään netistä laittomasti ladata, niin onhan se kiva ostaa kirppikseltä hiton halvalla. :D Laitoin aina yhen levyn hinnaksi euron. Sain 9 euroa noista, tällä hetkellä tuntuu että olis voinu laittaa levyt vielä vaikka euron kalliimmaksi niin olis varmasti menny sillonkin kaupaksi. Mut oon tyytyväinen kun sain ainaki sen pöydän vuokrahinnan takasi ja turhia tavaroita kiertoon. :) En vaan tiiä mitä noille vaatteille teen.. Ehkä sitä vois ens kesänä kavereiden kans myydä vanhoja vaatteita täällä Ylivieskassa, vaikka onkin kalliimmat pöytähinnat ku Oulaisissa. Täällä ne nuortenvaatteet menee aika hyvin kaupaksi, mut noi levyt ei kyllä pahemmin..

Eikai tässä oikeen muuta oo. :-D Ei mitää järkevää.. Ku oisin vaan saanu otettuu noista vaatteista kuvia. Oon saanu niin halvalla kaikkee.. Hennaltakin ostin pikkuhinnoilla vaatteita siellä Iisalmessa. Ärsyttää ku on näin pimeetä aina.. Koulun jälkeen pitäs kiirehtiä kotiin jos aikois kuvia ottaa ja sillonki aurinko laskee jo aivan älyttömän nopeeta. Ja salamakuvat on perseestä... Että eikait siinä !

Mut heipaaa. :-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti