Sivut

28.12.2010

Kokkolan reissu yms

Käytiin siis Sonjan kans tänään Kokkolassa ja sainkin mukaan muuamia ostoksia. :) Yritin olla aika säästeliäs (hehe)


Tää nyt ei liity asiaan mut otin eilen kuvan mun kynttilöistä. :3


Tämän löysin ja ihastuin heti, koska oon jo kauan halunnu tommosta villapaitaa missä on just tollasia värikkäitä raitoja. Tää on myös lämmin. :)
24,95, H&M


Vasemmanpuoleiset löysin kirpparilta neljällä eurolla Sonjan kanssa ja ihastuttii kumpiki. Noi oli sit mulle sopivat jalkaan ja Sonjalle liian isot ku se on semmonen Tuhkimo. :-D
Oikeanpuoleinen Seppälän alennuksesta, 20 €


Tämän ostin näitä mun punasia hiuksia varten. Näähän haalistuu aika äkkiä joten alan käyttään tätä nytten joka viikko yhesti niin pitäs pysyä hyvinä kirkkaanpunasina hiukset. :)
Hairlekiini, 10,90 €

Maalasin eilen myös vähän kynsiä taasen värikkäiksi. 8)))

5 kommenttia:

  1. sjhdgfhyjd oon nii kateelline ku kaikki käy jossai oulussa tai kokkolassa ja ite en pääse :--D ja tosi kiva tuo neule ! itekkioon kattonu monesti hm:ltä ton tyyppistä mutta aina vaa se on liian iso :--D

    VastaaPoista
  2. ostiti tota hiusväräi! (: (Y)

    VastaaPoista
  3. sara: oli toi neule mulleki iso mut tykkään pitää vähä isoja neuleita ja huppareita. :-D sielä oli kokoja vaan 38-42 enään jäljellä nii otimpa sitte ton 38, ei haittaa yhtää vaikka vähä iso onki ^^ Ja mäki jouduin nytten maksaan ite junaliput ja kaiken muunki, en ois muuten varmaa itekää sitte päässy. -.-
    jenna: joo ostin 8D Kyllä toi tuntuu toimivanki ^^

    VastaaPoista
  4. voi että ku selailen näitä sun postauksia ja kattelen sun punasta tukkaa, nii tulee ihan järkyttävä ikävä omaa punasta tukkaa ! :--D mulla oli kans tota tsydeemiä hiuksiin sillon, koska ne todellaki haalistuu nopeeta ! .. sen takia mä ne värjäsinki pois, koska se pysy mulla vaa pari päivää hyvännäkösenä. : s

    VastaaPoista
  5. Heips! Tuun sulle tänne blogiis kertoo, kun Nita ei julkase mun kommentteja jotka on totta ;'>
    Eli semmosta ohjelmaa ei ole jolla sä saat tietää et kuka anonyymi sulle on kommannu. Ainut on et se saa toisen koneen htm osoitteen jolla kaikki hieno tapahtuu, mutta se ei kerro vielä mitään kuka sä oot. Kun sen htm osoitteen voi heittää vaikka kiinaa, eli hei olen Zedong Mao. Mutta joo, joka nita on oikeesti nörtti ja mä en tiedä mistää mitää, tai sit tää on taas joku outo juttu :')

    VastaaPoista