Sivut

26.12.2010

Presents

Tähän postaukseen tulee nyt lahjat mitä sain sekä kerron vähän mun joulusta.
Ensiksi, aamulla oli sauna johon en kuitenkaa ite menny kun olin edellisenä päivänä käyny ton värjäyksen yhteydessä.. Katoin sit Lumiukkoo ja Risto Räppääjää yms. On tuo Lumiukko aina niin ihana♥ Päivällä syötiin joulupäivällinen, kinkkua ja laatikoita sekä salaatteja, ihanaa. :3 Illalla mentiin sit Niemelänkylälle mummulle ja papalle jonne sit tulikin yhteensä 10 ihmistä. Oli tosi mukavaa siellä sukulaisten kans. :) Ja sain ihania lahjoja, tässä niitä:






Noi kolme ylintä on H&M:ltä ja alin on Oulaisten Tokmanilta. Tossa on siis kaks mekkoo, neule ja noi viimeset on legginsit joiden kuvioon ihastuin. Jotenki hauskaa pitää tollasia jotka näyttää lehtileikkeiltä ja kaiken maailman naisen kuvia. :-D Äitiltä nuo. :) Linttasin nuo vähä oudosti nii näyttää lyhyiltä noi mekot, on ne oikeesti semmosia pitempiä.


Näitä olinki toivonu koska tarvin kipeesti lämmittäjiä. Mummut oli neulonu mulle lapasia ja sukkia♥ Ja tossa on myös tommoset lämpimät sukkahousut ja sukat ostettu kaupasta. :)


Mummu oli ostanu mulle tarpeellisia juttuja ! Ylhäältä alas: Tyynyliina, kaks pyyhettä, lakana ja pussilakanasetti. Ja ihanan väriset. :)


Janne tilas mulle ton hupparin Cybershopista♥ Se sitte tietää mistä tykkään. :3


Kummitädiltä sain meikkipussin jossa oli luomiväripaletti ja tollanen shampoopullon näkönen joka kohottaa hiuksia. :)



Nämäkin mummu anto mulle. Aivan ihana toi rasia ja niin on noi korutki♥




Mentiin sit mummun kans tonkimaan vähän lisaa sen laatikoita ja se anto lisaa korviksia mulle mitä se ei ite enää käytä tai tarvi. Nyt mulla on paljo kaikkee ihania korviksia. :)


Ja mummu antoi vielä tämänkin. Tonne kuuluu laittaa kynttilä palamaan mut ensin pitäs varmaanki syödä nuo suklaat tuolta sisältä. :D




Täti antoi mulle ton ihanan laukun jossa oli sit sisällä tommonen paketti johon kuuluu suihkugeeli, suihkusaippua ja kimallegeeli. :) Olikohan ne noin..


Olga teki mulle nuo ihanat ihan ite♥ Niin mun pikkusisko siis. :D Toisessa oli karkkia sisällä mut söin ne jo. (yllätyskö)


Tätikin teki mulle tämmösen ihanan purkin jossa on myös karkkia sisukset täynnä. :-D


Ja siinä mun loputki karkit. Kyllähän tuota tuli (Y) Passaa mulle ;>



Toiselta mummulta lahjakortti Kärkkäiselle. Se antaa aina vuosittain lahjakortin johonki mut toi lahjakortin arvo vaan nousee aina. :D Siis ostaa kalliimman kortin.


Ja rahaa tuli ! Äiti oli laittanu tohon mun visa electronille satasen (O___O) ja mummu anto myös satasen käteistä kun sano että tarvin rahaa jo tässä iässä enemmän. Nyt pitää varmaanki koittaa säästää ja ostaa vaan semmosta ku tarvii. :-D

Kiitos kaikille lahjoista, oli aivan ihania♥

6 kommenttia:

  1. iiiiiiiiiiihana laukku! D: Mistä sä tuommosonen ihanuuden!? ♥__♥ just ku oon etiskelly vielä kaiken lisäks laukkuja ;D

    VastaaPoista
  2. en tiiä yhtään mistä se on ostettu, jotain oulusta varmaanki ku täti asuu siellä. :--D

    VastaaPoista
  3. kivoja ihan lahjatkin eritoten raha :----D mutta ihana miten vilpittömän iloselta saat kuulostaan tän ja että oikeesti tunnut olevan kiitollinen ku niin usein blogeis on vaa "sain nää lahjaks. harmi ettei tullu muuta kthx bye" :D if you know what i mean.

    VastaaPoista
  4. oii kiitoksia ^^ kyllähän mää noista oonkin kiitollinen, tuli niin kivoja lahjoja =))

    VastaaPoista