Sivut

4.12.2012

Joulutunnelmissa

En oo uhrannu ajatustakaan blogissa vielä joululle, mutta nyt sitä tulee myös täältä tuutista. Oon tosi jouluihminen, mutta tänä vuonna en oo saanu joulufiiliksestä millään kiinni, enkä oo edes yrittäny. Viikonloppuna ryhdyin viimein koristelemaan itellekin vähän jouluisampaa tunnelmaa tänne kämppään.

 Pinkki joulukuusi !


 Mun vetämässä kerhossa askarreltiin eilen tommosia ikkunakoristeita niin tein sitten tuommosen mallit. Ihan ite tein ja suunnittelin, oon ylpee koska en oo mikään askartelija :--D

 Petshop-joulukalenterin ostin tänään, kaikki muut oli loppu! Vähän myöhässä nämä mun kalenteriostokset :--D Ja joulukuun Trendi, ahh♥

 Iloinen Olli avasi 4 ensimmäistä luukkua.


 
Olisin pistäny tuohon isompaan ikkunaan enkelivalon mut johto ei riittäny, niin toi on nyt hassusti ja vinossa tossa ohuemmassa ikkunalerpakkeessa (mistä nämä mun sanonnat tulee?) ja ikkunasta näkee että kyllä täälläki sitä lunta vihdoin on !

Miten ootte ite laittanu joulua kämppäänne/huoneeseenne? :) 

5 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Mun huoneessa eikä meillä kyllä kotona missää muuallakaa oo ollenkaa mitää jouluista. Eikä mulla oikee oo mitää joulufiilistäkää, paitsi sitte ku lähtee kylälle ku on nii paljo lunta ja kivat jouluvalot tuolla! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Multaki vielä vähä se joulufiilis puuttuu ! ehkä se sieltä vielä tulee... Ja joo, onneks on kylällä paljo niitä valoja :) mobiilikuusi vaa puuttuu..

      Poista
  3. morsmors bongggasin sun blogin, kun oikeasti etin uusia jouluvaloja jostakin kummallisesta nettiputiikista... mutta siis perimmäinen asia tai komman tarkotus oli kehua blogiasi :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon ! :-----)) Hassuista paikoista ihmiset näemmä löytää tän blogin XD Voisin tsekata myös blogin !

      Poista