Sivut

19.12.2012

Kuvapläjäyyyyyyyyyyssssssss

 Taas menny aika vähä nopsaa, en oo viikkoon kirjotellu. No ainaki on tullu kuveja kameraan jälleen :-D

 Minä tulossa jäätävän perseeni kanssa koulusta. Harri vähä stalkkas ja kuvas mun ikkunasta :-D

 Parempaa hiuskuvaa ku kävin suihkussa ja kammatut hiukset. Ihan kivasti on kasvanu.

 Eestä nää ei näytä kasvavan yhtään :-D

 Pidämme suklaasta :------)))

Ja sitte rupesin lyhentään tukkaa.



 Lähtihän sitä tukkaa vähäsen....

 Musta otettiin salaisia perseherutuskuvia.

 Valamis tukka.

Mun serkkutyttö :---) Kävin tädillä kylässä.

Sitten kauniit juoppokaverini♥


 Olin yks viikonloppu isosena ja tehtiin tommosia hamahelmijoulukoristeita pikkusten kans. Aika "hieno" tuo mun :-----D




Vitsi että määki osaan olla kaunis :----DD

PS mun ryyppääminen loppu nyt ja juon seuraavan kerran vasta uutenavuotena koska oon päässy vähä läskistyy ja mun housut ei enää mahu päälle kiitos hei oon läski.

11 kommenttia:

  1. heii siistiä noinki voi leikata hiuksia?! testais ite kans. :D ps. voi eii mitkä nuo on sun kaljuuntuvan kaverin kauheet hiukset, jos se lukee tätä niin vinkvink leikkaa mielummin kokonaan pois .. vois olla ihan komee muuten!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sheivillä on kätevää, paljo helpompi ku jollaki keittiösaksilla ja tulee siistimpi jälki :)

      Poista
    2. En oo kaljuuntumassa, mulla on vaan ihan helvetin korkee hiusraja :D ja etuhiukset ei oo intin jälkee kasvanu vielä kunnolla takasi. Nii ja näissä kuvissa en oo edes laittanu näitä mitenkään :D Tästä eteenpäin en jaksa ees vastata näihin hiusjuttuihin heeeeeeheee.

      Poista
  2. hei, etsä mikään läski oo :D vähän ehkä pyöristyny vaan vähäsen...
    miten raaskit leikata sun hiukset, vaikka ne oli jo aika kivan pitkät? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On mulla varmaa semmoset 10 kiloo tullu lisää tässä lukion aikana....:D Ja halusin leikata lyhyemmäksi päältä kun kerroksittain ne on kivemmat! En halua pitään paskapitkiälättähiuksia.

      Poista
  3. Tuossa 5. kuvassa näyttäs siltä niinku sulla oli joku ihan lyhyt tukka. Seki vois passata ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojooo vähä joo! Mut en kyllä laittas lyhyttä tukkaa, haluun kasvattaa piiiitkän :) ja mun maailmassa mulle ei kyllä lyhyt tukka sovi yhtää :D

      Poista
  4. Kiireesti tuo serkkutyttösi kuva pois täältä.

    VastaaPoista