Sivut

12.12.2012

Osteluita ja hiusjuttuja

En oo hirveenä muuta ostellu kun ruokaa viimeaikoina. En muista millon olisin viimes ostanu vaatteita tai meikkejä :-D No nyt tuli kuitenki hiusjuttuja tilattua Oriflamelta.

 Talvihoitoaine ja -hoitosuihku yhteensä 8€, käsivoide tuli kaupan päälle. Osottautu muuten hyväksi käsivoiteeksi !
 Piilolinssineste 19€. Ihania nuo hinnat mutta no can do.

 Uusi vauvani♥ Canon EF s 55-250mm f/4-5.6 IS, ei maksanu ku 200€ kun ostin yheltä tutulta pois joka ei enää tarvinu. Jeah oon tyytyväinen tähän :----) Seuraavaks pitäis päästä kuvaileen.

Tässä eka kuva uudella putkella niin kauas ku pääsee ja toinen kuva vanhalla.
Pieni ero :-D Sorry laadut.

Sitte vähä hiusjuttua seuraavaksi.

Vois kohta värjäillä, ehkäpä sit joululomalla :----) Naturiginilta oli tullu uutta hiusväriäkin:
Naturigin hiusväreissä ei ole ammoniakkia eikä parabeeneja joten suosittelen. Ei oo semmosta hirveetä ammoniakin lemua kylppäri täynnä mutta värjäystulos on silti hyvä, ainakin mulla. Ennen oon värjänny näillä:

 

 Ja mun tukka on vähän kasvanu:


 Jee :D On vähä hamputtunu mutta ei se mitään jos vähä on ! Saattaa kyllä johtua siitä ku kävin uimasta enkä käyttäny hoitoainetta suihkussa + tukka ei varmaan hirveesti tykkää kloorista.

10 kommenttia:

  1. MULLEKKI UUS PUTKI! Vittuko dikikameraki zoomaa paljo kauemmas :DD
    Hei kauan toi sun piilolinssineste kestää? Se mun makso jotain 6€ ja avaamisen jälkeen sitä saa käyttää vaan 3kk..
    Että ku noi mun linssit kestää vuoden ni saan 24€ ostaa nesteitä jos haluan niitä sen vuoden ajan satunnaisesti käyttää...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä !:D mut digikameroilla ku zoomaa nii laatu menee samantien norsunvitulle. joten järkkärit♥ mut vähä menee rahaa..

      ja en muista yhtää, oisko mullaki ollu se 3 kk PAITSI ETTÄ oon kyllä käyttäny koko nesteen aina loppuun :D ja varmasti yli puoli vuotta kestää se nestepullo ku mulla on tommonen iso, eikä oo kyllä miksikään menny ja aivan hyvin toimii. joten ei kannata heittää sen 3 kk jälkeen pois vaan vähä tunnustella että jos sen jälkeen tuntuu silmät huonolta nii sitte ehkä kantsii vaihtaa :D

      Poista
  2. O____O sun hiukset on iha hemmetin pitkät !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nojoo iteki yllätyin ! ku takaa kasvanu nuin pitkäksi :D

      Poista
  3. Miten noi naturiginin hiusvärit toimii ? tai siis kun pitäis saada hiukset violetista blondiksi mahdollisimman pienellä hiusten kiduttamisella, niin mahtaisko noilla saada tuollasen vaalennuksen aikaan ? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm kyllä uskoisin että toimii, ihan tehokkaita nuo on mun mielestä ollu :) Mutta mitä ihmettä violetista?? :D Ja ainakaan nuo ei mulla oo kiduttanu tukkaa läheskään yhtä paljon mitä värinpoistot jne.

      Poista
    2. ai mitä häh täh XD siis nykyään on violetit hiukset ja ne täytyis saada blondiksi XD

      Poista
    3. joo no luulis noiden hiusvärien autttavan :D kantsii varmaa eka pestä jollai syväpuhdistavalla shampoolla nii haalenis se violetti mahollisimman paljo. nii sit helpommin menis kai blondiks :)

      Poista
    4. aa okei :D kiitti vastauksista ! :)

      Poista