Sivut

21.12.2012

Kiwaa

Taas vähän kuvamatskua.

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D huomaa ketkä on sisaruksia




 Mulla oli hyvä tukkapäivä.


 Kipalla on söpöt sukat. Ja mää pelaan angry birdsiä.....

 MYYRÄ


 Tämän päivän ostokset:
Hiuslakkaa ja meikkivoidetta ja hiusväriä.

 Ja pari julistetta jotka näätte sit ku joskus saan niihin kehykset ja seinälle >:D


Torstai-ilta oli kiva. Kaikki joi paitsi minä ja Harri ! Meijän juomalakko pitää. Ja näissä kuvissa näätte sen värjätynki pään.

 Kipa ja Karita söpööööt





 Keltanen juurikasvu vieläki prkl mutta onneksi nää sentään vaaleni.


 Zombieeeeee

Vaikka olin selvinpäin niin oli kivaa !  Illan menu:






Heeeehehehhhhehheeehhe :D Mun blogin taso vähä laskenu mut ei haittaa ja lukijoita näköjään riittää!♥

7 kommenttia:

  1. Joo, elikkä miks Kipalla on mun sukat :(?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. waaaatt? :D sun pitää kysyy siltä!

      Poista
    2. minun sukat! :) ja onneks et laittanu uimalasi kuvaa :DDDDDD -kipaaa

      Poista
    3. noku sitä uimalasikuvaa ei ollu mun kameras ku poistit sen! >:( muuten ois menny!:D

      Poista
  2. seurusteletteko harrin kans?

    VastaaPoista