Sivut

3.12.2012

Haastettaaa

Sain haastetta Maijulta :) Ompa kiva ku tuli nytten kun ei oo mitenkään hirveesti postausintoa tai ideoita.

1. Mainitse sinulle kolme tärkeintä aineellista (esine/ihminen/eläin) asiaa tällä hetkellä.
- Otan nyt esineitä koska ei eläviä ihmisiä/eläimiä oikeen voi luetella: tietokone, kännykkä ja jääkaappi!

2. Kuinka paljon rahaa käytät kaunistautumiseen kuukaudessa? (meikit, hiustuotteet) 

- Jaa-a... Mulla kestää meikit niin kauan etten ees tiiä. No viime kuussa ei menny varmaan yhtään eikä lokakuussakaan. Ehkä syyskuussa ostin jotain. No alle kymppi menee yleensä, ellen sit satu innostumaan Oriflametilausta tekemään :-D Nyt olis kyllä ripsari loppu ja puuteriki alkaa olla aika finito.

3. Miten edistät ekologisuutta omalta osaltasi?

- En varmaan mitenkään.. Hupsis. Pitäis ehkä.

4. Mainitse yksi heikkoutesi ja yksi vahvuutesi.

- Vahvuus: tulen kaikkien kans toimeen enkä ikinä riitele tai suutu.
   Heikkous: Sama juttu menee valillä myös heikkoudeksi koska oon liiankin kiltti, ja sen takia mua käytetään usein hyväksi.

5. Talvi, kevät, kesä vai syksy? Miksi?

- Kevät on mun oma suosikki. Sillon alkaa kaikki elämään, tulee valo ja se kesän odotus.

6. Oletko kiinnostunut maailman menosta/uutisista, jos olet, niin miten sen huomaa?

- En hirveesti. En kato uutisia koska niissä on lähes aina vaan ikäviä uutisia. Tieto on tuskaa niinku sanotaan. Tulee vaan pahamieli ku kattoo miten taas jossain vitun irakissa tapellaan ja nyt on ollu kovasti siitä Talvivaarasta puhetta. Huoh..

7. Miksi harrastat ratsastusta/raviurheilua? Tai miksi et harrasta hevosia ollenkaan?

- En harrasta, mut olisin hyvinki voinu joskus alottaa jos se ei olis niin samperin kallista täällä Ylivieskassa.

8. Mitä sinun on jo pitkän aikaa pitänyt tehdä, etkä ole saanut aikaiseksi?

- Koulutehtäviä, siivota ja onkai niitä muitaki juttuja... No yks lasku pitäs maksaa, huomenna eräpäivä jes.

9. Lempivaatteesi?

- No vissiinki nuo mun uudet leopardihousut.

10. Ohjelma, jota itse seuraat TV:stä ja jota suosittelisit muidenkin seuraavan?

- No salkkarit eikä mitään muuta :-D Tuskin tarvinnee suositella!

11. Lempi murteesi? Miksi?

- Jaaaa-a tää on paha ! Tykkään kyllä omasta pohojanmaan murteesta mut lapin murre kyllä kuulostaa kivalta ja joku savo. Lappiki kuulostaa kivalta. Mut ei mulla suosikkia oo, murteista kyllä tykkään ja mun puolesta se helsinkiläinen puhetyyli voi mennä perseeseen, se kuulostaa naurettavalta ja teiniltä. :-DD Mut kyllä me muutki kuulostetaan junteilta HESAlaisten mielestä joten...! Okei kaikki puhetavat kunniaan mun puolesta.

6 kommenttia: