Sivut

24.12.2012

Christmas












Kliseisin otsikko ikinä mutta antaa olla. Onhan tää joulu ihan kiva :3 Tänä vuonna meillä on valkonen joulukuusi kotona ja koristeltiin se suomen värein. Ja oon unohtanu kertoa että tänne tuli kani tuossa joskus enedesmuistamilloin ! Enkä edes tiiä sen nimeä. Hyvä minä ! (Y)

Joulut kaikille :-----) Huomenna lisää kuvia jos saan vaan otettua. Aijoo, tuossa viimesessä näkyy mitä laitan huomenna päälle, vihreet pillit ja neule. Kai nuo passaa yhteen. Alle tulis sitten musta toppi

PS: En ymmärrä miks noissa lumiukkojoulukuusivaloissa on surulliset naamat ! :(

11 kommenttia:

  1. Mielettömän hienot koristeet ! :o Meilläpäin ei kuusta löy'y allergian ja toisaalta tilanpuutteen vuoksi, mutta kai sitä ilmankin pärjää, Jouluja ! :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja jouluja sinnekin myös! :)) Meillä on muovikuusi kun oikee vie kaikki ravinteet ilmasta ja äiskän muut kukat kuolee :----DD

      Poista
  2. Jepp ! En oo kyllä ite päässy siihen kauheesti tutustuu ku on Olgan kani enkä asu kotona ;D

    VastaaPoista
  3. kiitos (: oon samaa mieltä!
    mut oon vaa alkanu miettii et pitäskö vaan suosiolla ihan itsensä hyväksi muuttaa tyyliä 'normaalimmaks', koska kylhän mulle nauretaan koulussaki käytävillä mikä kans laskee itsetuntoo, ni jos sulautuis massaan ni eihän tollast varmaan ees tulis...
    kai sitä yläasteella ollaan suvaitsemattomii ja lapsellisii paskoja mutta ei voi mitään, mä otan joka ikisen haukun itteeni enkä vaan pysty 'suodattaa' sitä korvasta korvaan.
    ja se vaan menee yli ku muutenki on jo epävarma silti ittestää mut periaatteessa rakastaa meikkaustyyliään ja mun mielest se vaan sopii mulle paremmin ku 'tavallinen' nudehuuli (lol ei sil, mä kyl käytän nudehuulii mut mul on nudehuulipuna xd) ja ylärajaus-kökkäripsi-meikki, ni sitte ku jotku saatanan demittäjät menee tekee jonku dissaussivun mun kulmakarvoista, ni en mä vaa kestä...

    sorry avautumine :'D

    ja voi olla että mä alotan joskus bloggaamisen taas... koska ihan oikeesti oot mun yks lempi blogityypeist ja oon nii ilone ku löysin sun blogin sillo yli 2 vuot sitte (oi jumalauta kui kaua siit on........) ,ja luultavimmin sulta sain inspiksen bloggaamiseen, ja sult ei oo IKINÄ tullu mitään negatiivista paskaa.
    katsoo mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

    love ya ! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm voishan se vaikka ollaki et sut jätettäs rauhaan vaikka "vahinko on jo tapahtunu"... mut en mää kyl suosittele sitä että yrittäis esittää jotain mitä ei oo ihan vaan sen takia että muut ei kiusais :/ Ja ku kyse on kuitenkin pelkästä ulkonäöstä ja se ei muille kuulu.
      Ja noiden dissaussivujen tekijät on ite niin elämättömiä sun muuta koska ei oikeesti voi olla kovin jänskä elämä jos pitää puuttua muiden ihmisten meikkaustyyliin O________O Ihmettelen suuresti. Siinähän ne pönkittää omaa huonoa itsetuntoaan. Yläasteen jälkeen kyllä ton paskan pitäs loppuakin, ja sillon oot ylpee siitä että oot uskaltanu olla oma ittes.

      Ois kyllä kiva ku bloggaisit taas joskus :) Ja toivon että sieltä ruudun toisesta päästä bloggaa sama tyttö ku nytki, ei mikää lissu-bimbo-ihku-kattokaamuntissejä-tyyppi vaan sinä ! Tosi jänskä mut kiva kuulla että oon voinu vaikuttaa noin positiivisesti yhteen ihmiseen ! ^^'

      Voihan se olla että ku oot päässy vaikkapa ysiluokalle niin sun itsetunto on jo parempi jne jne niin uskallat taas blogata. :) Mut tommonen dissaussivujen tekeminen on kyllä niin lapsellisinta ikinä.

      Poista
  4. Minun rakas kaneski!!! <3 Ihana nähä siitäki kuva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii on ! ^^ Pitäs päästä kuvailee sitä useemmin. Olga kyllä tosi paljo oleskelee sen kanin kans sielä :D

      Poista
  5. Hei! Kai teet semmosen joululahja postauksen niinku aikasimpina vuosina? Oot kauheen kivasti esitelly lahjat ja ollu tyytyväinen niihin niin niit on ollu kvia lukee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka ! Ja joo oon tekemässä kyllä semmosen postauksen heti ku oon menossa kämpille :) Ku en oo ollu kämpillä moneen päivään mut kuvailen kyllä lahjat kunhan sinne pääsen ! Kiva että oot tykkäilly niistä lahjapostauksista !

      Poista
  6. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista