Sivut

9.1.2013

2012 osa 1/3

Minäki aattelin näin myöhässä tehä semmosen katsauksen viime vuoteen niinku melkeen jokainen bloggari. Mutta teen tän kolmessa osassa kun ei kukaan jaksa lukea kaikkia kuukausia samassa postauksessa ja menisin iteki sekasi :-D

TAMMIKUU


1. Vietin uuttavuotta Iisalmessa isolla porukalla, ei ollu mitään muuta hyvää kuvaa ku tuo rakettikuva josta en tiiä kenen ottama se on. Ite unohin mennä pihalle kahtoo raketteja :-D
2. Olin myös vasta muuttanu tähän kämppään niin sisustelin sitte ja nuo eläinkuvat on mun vanhasta kalenterista.
3-4. Mun tukkaväri vähä vaihteli ku olin saanu kunnolla laitettua blondin tukan nii pitihän sitä sitte piristää shokkiväreillä. 

HELMIKUU


1. Sain vihdoin kielikorun jota olin oottanu 4 vuotta !
2. Kävin Oulussa shoppailemassa ja muutenki meni rahaa vaatteisiin ihan pirusti Helmikuussa. Kiinnostavaa.....
3. Sain uuen talvitakin :3 Joka ei enää muuten meinaa mennä kiinni, pitäskö laihuttaa! Kannatti ottaa XS-kokonen :D
4. No Oulusta hotellin ikkunasta. En vissii muuta jännää sitte tehnykkää, paitsi pidin tuparit enkä tajunnu niistä laittaa kuvaa kollaasiin. Ette menetä mitään :D

MAALISKUU


1. Tein toisen huulikorun jonka kuitenki otin pois kun se kai meinas tulehtua tai jotain... Oli kuitenki tosi kipee mitä ei oo ennen tapahtunu kun oon huulikorun tehny. Ja itehän oon siis semmosella neulalla tehny aina nuo huulilävärit.
2. Käytiin mökillä ja Ähtärissä ja laskettiin pulkkamäkee :--D Käytiin myös kattoon semmosta rallia.
3. Mulla ja Jannella oli vuosipäivä ja tuo pizzakuva on siitä ku tehtii hyvää ruokaa. Kyllähän tuoki päivä on ollu maaliskuussa aika tärkee vaikkei enää ollakaan Jannen kans niin siksi laitoin tähänki sen.
4. Käytiin Helsingissä 8) Minä ja osku tuossa kuvassa Heurekassa!

HUHTIKUU


1. Pakko oli laittaa tuo kuva ku löysin kirpparilta 7€ tommosen takin jollanen mulla on ollu samanlainen jo vaikka kuinka kauan ja joka oli jo aika pahassa kunnossa ! Niin löyty sit samanlainen ja oli iiiihan pakko ostaa kun tuo takki on niin paras, hyvä tuuri :)
2. Tein raeruohoo.... En kyllä ymmärrä missä kaikki pääsiäiskuvat on mutta vietettiin sitä Lehtimäellä möksällä.
3-4. Ostin hirveen määrän kampaamotuotteita, muistaakseni kaikki Jonnalta :-D

En kyllä muista yhtään mitä oon tehny viime vuonna mut on nyt jotakin kuvia ees. Ehkä mulla on ollu tosi tylsää. Ainaki loppuvuodesta muistan paremmin mitä oon tehny.

5 kommenttia:

  1. Missä otit tuon kielikorun ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Deviantissa :) Kävi hyvä tuuri ku olin siellä joskus ysillä tetissä nii tunnen ne omistajatki silleen niin kävin sielä sit ostaa jotain hiusväriä ja poristiin mukavia ja kyselin siittä kielikorusta et paljoko maksais, nii ne sano sitte että ku eivät oo ennen niitä tehneet niin saisin ilmaseksi jos suostun koekaniiniksi :D nii menin sitte ! Nykyäänhän ne on sitte tehny näitä enemmänki ja kielikoru taitaa maksaa 45€ ja ikäraja vissii 16v. tai sitte vanhemman luvalla, en oikeen muista.. Ykan Pitbullissahan on 18 ikäraja.

      Poista
    2. Aaa oho sullahan kävi hyvä tuuri ! o:
      Ite asun oulussa ja on tullu kielikorua mietittyä... Tunnen oulun pitbullin työntekijät hyvin (perhetuttuja yms :D) nii sinne varmaankin meen ku se on omien kokemusten mukaan paras lävistyspaikka täällä :----D
      mutta kiitos pitkästä vastauksesta !

      Poista
    3. Eipäs mitää! :) toivottavasti saat sen kielikorun!

      Poista
    4. Eipäs mitää! :) toivottavasti saat sen kielikorun!

      Poista