Sivut

12.1.2013

2012 osa 3/3

SYYSKUU

 1-2. Oon opetellu käyttään kameraa. Kävin Oulussa kattoon Miss Farkku-Suomi ja matkalla oli tommonen sateenkaari jonka pää näkyi. Ja sitä ei muka voi nähdä !
3. Äiskälle tuli kotia keittiöremontti. Ihan kiva, harmi etten enää asu tuolla !
4. Olihan meillä tyttöjen iltaki feat Jenni joka on tossa kuvassa ja Karita ja Noora. Kyllä oli hyvät jutut taas kerran ;D

 1. Stiina 18v ! Juhlistettiin vähä :)
2. Laitoin pinkin tukan. Tai no vaaleenpunasen.
3. Oon sitte vissii kuvaillu sieniä, ei löytyny muutakaan tohon...:D Varmaan aika tylsä tuo lokakuu.

 1. Bileet !
2. Käytiin Spukessa ottaan vessateinipeilikuvia, nolo!
3. Rupesin käymään salillaki. Enemmän oon kyllä käyny uimassa, mut ehkä tuo salillakäyntiki vois lähtä nyt tammikuussa käyntiin kunnolla.

1. Laitoin joulua omalle kämpille ja kotonaki koristelin kuusta. Oli kivaa ku tuli kaikkee joulusta ^^
2. Leikkasin tukan.
3. Oli itsenäisyyspäiväbileet 5.12 keskiviikkona ja mulla meni ihan överiksi :D Toivottavasti en oo enää niin kännissä ikinä. Oli noloa.
4. Ostin itelle uuden objektiivin :) Ja olihan se jouluki !

En kyllä muista yhtään mitä oon viime vuonna tehny mut saimpahan minäki tehtyä tämmösen !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti