Sivut

10.1.2013

2012 Osa 2/3

 TOUKOKUU

 1. Toukokuussa hankin mun ekat hiustenpidennykset.
2-3. Käytiin Pariisin Disneylandissa ja aaai että olin innossaan ku pikkulapsi sielä :-D Kantsii käyä!
4. Kävin myös mun isän uuden vaimon Annen ja sen kavereiden kans kuvaileen semmosella vanhalla kaupalla ja tuo viimenen kuva on sitte sieltä.

KESÄKUU

 1. Koulun päättärit ja olin sielä tommosella naamalla! Wuhuu kesäloma.
2. Menin mun kaverille Tanjalle kaheksi yöksi ja ammattiin sen veljenlapsia. Oli kyllä hubaa ja koko ajan tekemistä :---) Lapset oli söpöjä. Kuvassa on Tanjan äiti ja 4 ensimmäistä veljenlasta ja viideshän syntyi nyt syyskuussa muistaakseni ! Tanja on jo viisinkertanen täti, huh :-D
3. Tää nyt ei oo kovin jännää mutta sain kuvattua ekaa kertaa salaman ;) Ja vielä paskalla kameralla ilman valotusajan säätämistä munkilla.
4. Olin myös loppukuusta Kalajokilaaksolla lehtitoimittajana kesätöissä ja toi kuva on mun juttukeikalta jossa kuvasin ja haastattelin vähä bändiä Poland Trees :) Toivottavasti niitä ei haittaa että mainostan niitä nyt tässä mutta en usko ! Musiikkia löytyy ainaki Youtubesta ja sitte jostaki toisesta paikasta mut en muista mistä :D

HEINÄKUU
 1. Heinäkuussa laitoin mun parveketta vähä nätimmäksi. Nyt nuo kaikki kukat on sielä ihan kuolleina ja rumina ku en oo oikeen siivonnu, hups..
2. Käytiin mökillä ! Ja kuvailin paljo. Tuosta laiturikuvasta tuli ihan kiva.
3. Käytiin myös Oulun tietomaassa. Olin taas niin aikuista siellä..
4. Loppukuusta sitten taas töihin välillä, liikennepuistoon nimittäin. Olinhan mää isosenaki poikaleirillä ja sieläki oli tosi mukavaa :)

1. TÄYTIN 18 ja ostin heti itelle järkkärin. En oo katunu ostosta yhtään ! Se on muuten sitte Canonin Eos 600D
2. Sitten oli Last Summer Partyt liikennepuistossa ja sielä sitte viettelin mun viimestä ryyppypussikaljareissua alaikäisenä ! En ollu siis tuollon vielä täyttäny.
3. No nyt päästään asiaan ja kuun kohokohtaan ja tää vois olla ehkä koko vuodenkin yks kohokohdista; Vaasan Tropiclandian allasbileet wuhuu ! Ei ois uskonu että oon vielä Suomessa ku sinne menin, oli se sen verran hienoo. Pistää vaan miettiin että minkälaisia bileitä Ibizalla on, sinne on kyllä pakko päästä joskus ku oon rikas.
4. Vaasaa ennen viettelin pienimuotosia synttäreitä ihan muutaman kaverin kans etukäteen mun kämpillä ja tässä minä synttärisankari. En käyny ees baarissa vielä ku taidettiin juhlistaa pikkusen jo ennen ku olin täyttäny :-D Allasbileisiinki just ja just pääsin ku ne oli kaks päivää synttäreitten jälkeen, olin varmaan nuorin siellä.

2 kommenttia: