Sivut

7.1.2013

Kuvailuja part 134397433



 Nana ja Jojo :)





 Riki :)









Menin sitte ostaan tällasen:
 
 Hehhehheee :D Samsung Galaxy S3. Liimasin tämmösen siihen:
Joo oon kattonu Digimonia koko joululoman♥

Ja sitte tukkajuttua vähän ku piti ostaa värinpoisto.

Oli jääny niin saakelin tummaksi nuo juuret että pitihän niitä vielä vaalentaa.

Vaalenihan nuo aika roimasti ja voin suositella tuota vaalennusainetta. Ei haissu semmoselle ammoniakkipaskalle eikä tappanu hiuksia, eikä ees kutittanu päässä sen kummemmin. Schwarzkopfin vaalennusaineitahan mä oon yleensä käyttäny, mut ne on ollu kyllä ihan hirveetä paskaa, se haju :D Niin että jos vaalentaa pitää nii ostakaa ihmeessä tuo Lorealin.

Kävin isällä ja Annella myös yötä (se Riki-koira tuolla ylempänä on niitten) ja sain sitte Annelta tämmöstä :) Justii sopivasti loppu oma hopeashampoo.

Ainii onhan mulla nykyään sitte Instagrammiki tuon uuden puhelimen myötä, jos kiinnostaa nii käyttäjätunnus mulla on heppatytto666 (älkää kysykö...) ja ois kiva tietää teijänki tunnuksia sinne että kommenttilootaan vaan niitä kiitos :-D!

22 kommenttia:

  1. mun käyttäjätunnus on millajaninaa!

    VastaaPoista
  2. jossuuun, en löytäny sua! :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siinä on lopussa o eikä ö jos sulta jäi huomaamatta :) mut määpä koitan löytää sut!

      Poista
  3. Meillä on onneksi pian omien hiusten laittopäivä niin saan tukan kuntoon, jos TÄLLÄKÄÄN kertaa mulle ei laiteta niin värjään kyllä ihte ja pitää kokeilla tuota :D

    VastaaPoista
  4. ääää haluun instagramin mut Lumiaa ei saa -.-'

    ja aawwww toi eka kuva tost kissast ! :'3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep on kyllä söpöjä ^^ ja ei mitää lumiaa vaan androidi :D!

      Poista
  5. hmm... sanoisin ennemmin että ei mitään windowsia vaan android ;) lumia on puhelin merkki ja android on käyttöjärjestelmä :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no kyllä mää sen tiiän!:D mutta kaikki sanoo androidi eikä samsung. 8) tai oisko pitäny sanoo vaa galaxy

      Poista
    2. no se on vähän miten sen ottaa. oon monien kuullu sanovan android puhelin. mutta tossa yhteydessä se vaan kuulosti niin hassulta :D
      Mutta ku androideja on muissakin kun samsungin puhelimissa että jos ei välitä esim HTC:n puhelimista niin ei oikeen niinkään voi sanoa :D

      Poista
    3. mutta jos on käyttöjärjestelmä eikä puhelin merkki uskovainen niin sitten :D

      Poista
    4. noooo mulle ehkä se käyttöjärjestelmä merkkaa enemmän :D mut ei sillä mulle nii väliä oo miten nuita sanoo, samsungi tai S2 tai androidi ihan sama!

      Poista
  6. Ootte Harrin kanssa aika samannäkösiä, paitsi että sä oot blondi ja sulla on vähemmän naamakarvoja :D
    Ja mistäs pierasit rahaa tohon s3:een? ;) Kelpais!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehee nojoo multa nuo naamakarvat puuttuu :DD ja ihan osamaksulla että saan maksella tuota sitte seuraavat kaks vuotta jee !

      Poista
  7. Hiushommissa kannattaa aina ottaa huomioon, et kaikkien hiukset reagoi eritavalla... :) Mutta hyvähän se on yleisesti mainostaa jos jokin toimii itelle. Mulla itellä on niin juntturat hiukset, ettei nää halua mitään väriä hyväksyä, paitsi tietty tummat ja omaan silmään tylsät.

    Ja mitä puhelimiin tulee: jokainen tyylillään. Ittellä ei tulis mieleenkään hommata lumiaa. :D Töissä pomo manaa lähes koko ajan kun sen oma lumia (niitä alkupään tuotantoja) tilttailee ja vammaa kokoajan, kuten myös vanhempi e7. :D On siinä tullu ylistettyä omaa omenaa maasta taivaaseen. Mutta kuten sanoin, jokainen tykkää jostakin. Toivottavasti Galaxy S3 toimii paremmin ku S2... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin oon kuullut ekoista lumioista hirveeasti jaskaa mutta sitten tästä uudesta hyvää.
      Applen puhelinta en ikinä hommais.
      En tykkää, ja kuullut siittä taas kauheasti huonoa :D (toki sitten on niitä jotka tykkää ja kehuu.)
      Ja ihmiset jotka S2 omistaa en ole kertaakaan kuullut valittavan :o
      Samsungit olen yleisesti ottaen kokenut hyviksi puhelimiksi, kuten HTC:t myös.
      Mutta nyt en puhu niistä esim S3 mini versioista, niillähän nyt ei tee mitään :D

      Poista
    2. Mun tukka kyllä on aina vaalentunu suht helposti :) Joillaki ei sitte millään!

      Mun mielestä nuo samsungit on ollu hyviä, tai Harrilla on S2 ja mulla nyt tuo S3 ja hyvin on kummallaki toiminu :--D Omenat on ylihintasia ja Lumiat on kuulemma paskoja mut en tiiä, otin vaan ton S3:sen ku Harrilla on S2 ja ne on melkee samanlaisia nii osas käyttääki jo hyvin valmiiksi... Eikä tuo nyt niin kalliiksi tullu :-D Ja joo ne samsungin mini-versiot on varmaan aika kuraa..

      Poista
  8. Olen homo.

    - Habazi(Homo)

    VastaaPoista