Sivut

17.1.2013

Ulkoasumuutos

Blogi täyttää 26. päivä 3 vuotta ja ajattelin laittaa ulkoasua uusiksi vasta sitten, mut en sitten malttanut. :-D Mulla oli aika kauan toi valkoinen ulkoasu niin halusin nyt sitten pitkästä aikaa vähän räväkkyyttä taas. Pyysin Harria tekemään mulle bannerin jossa olis sama Pikachu kuin edellisessäkin, mutta leopardikuvioisena. Mistähän noita ideoita sikiää?? Halusin myös sateenkaaren ja tässä sitä ollaan uuden bannerin kans. En nyt muuten hirveesti tätä oo muokkaillu, mitä nyt tekstiä ja värejä vähän, ja lisäsin uuden taustan. Blogin nimi pysyy samana.

Nyt tää on taas ehkä enemmän mun näköinen, väriä ja leopardikuviota :---))

Mulla tosiaan on blogin 3-vuotissynttärit nii voiskai sitä ehkä tehä jotai erikoispostausta. Mut en tiiä kun en keksi mitään jänskää, videopostausta en vieläkään oo saanu aikaseksi kun se on niin hirveetä säätöö. Jos joskus saisin aikaseksi mut kyllä se kameralle pölöttäminen yksikseen tuntuu aika hölmöltä, ja pitäs Youtubenki kans säätää :D En ois uskonu et jaksan kirjottaa tätä näinkin kauan, mut niin on se kolme vuottaki menny. Ekat postaukset on mulla vieläkin näkyvillä, mun kirjotustapa on muuttunu ihan himona ja olihan tää (niinkuin kaikilla muillakin bloggaajilla) aluksi enemmän päiväkirjatyyppinen. Blah, nyt pitäis kyllä saada jotain inspistä. On mulla kamerassa kuvia oottelemassa että pääsevät tänne, mutta ei vielä, oottelen nimittäin yhtä pakettia ja sisällön kuvaan tänne ;)

6 kommenttia:

  1. Semmonen kuulostais kivalta, paitsi haluisin tietää vähä tarkemmin et millanen kuvapostaus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sellane, et kaikki antaa aiheita ja sä sit laitat niist kuvii:)

      Poista
    2. Joo, tuommosen voisin tehä tässä kun kerkeen! :)

      Poista
  2. Söpö ja ihan sun tyylinen ulkoasu! ;)

    VastaaPoista