Sivut

10.9.2013

Hömppäpostaus

Mulla on nykyään uus harrastus. Kun on tylsää, napsin itestäni mitä kauneimpia kuvia. Tässä teille mun naamaa sitte oikeen urakalla, kiinnittäkää toki huomiota myös mun otsikseen joka edustaa.


Oikeestihan mun pitäis laskea tällä hetkellä matikkaa, aloittaa äikän portfolio ja laittaa kuviksenkin portfoliota eteenpäin. Alan kuitenkin väsäämään munaleipää jota menen mutustamaan sängyn pohjalle uusimman Trendin kera.

Yritin olla myös järkevä, mutta tätäkin kuvaa piti vähän sensuroida ettei heikkohermoisimmat järkyty. Mun yöpaita ei oo maailman siveellisin..

Mulla on luonnoksissa postaus kesken jota yritän jatkaa kuhan tässä kunnolla kerkeän. Onneksi eka koulujakso on pian ohi ja sit pitäis helpottaa, toivon mukaan mulla on sitten enemmän aikaa postaillakin ! Oon yrittänyt kerrankin panostaa kouluun enemmän, samalla tavalla kuin lukion ekana vuonna. Tää bloggaus on niin paras harrastus mutta aikaa ei löydy samalla tavalla kuin ennen. Sen takia multa on varmaan pari lukijaakin häipynyt, mutta ymmärrän sen hyvin. Oon itekin poistunut lukemasta niitä blogeja, joihin ilmestyy postauksia ihan liian harvoin. Jokaisella on tietysti se oma mielipide siitä millainen postaustahti on hyvä. Tykkään lukea blogeja joihin postauksia ilmestyy vähintään kerran viikossa, joten siihen yritän itsekin tähdätä. Mulla on myös paljon postausideoita että kyllä tätä motivaatiotakin löytyy. :)

6 kommenttia:

  1. kuminaama ;D itte kans otan tollasia kuvia mutta ikinä en niitä kehtais julkasta.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaaahaha XD mää oonki niin pöhölö et julkasen melkee mitä vaa :D sit kiva ku tääki tulee joskus googlessa vastaan..

      Poista
  2. awww Olivian ilmeet :3

    VastaaPoista