Sivut

20.9.2013

Cosmetics

Oon tuhlaillut nyt hiukan rahaa kosmetiikkaan. Ostin kaikki nämä kuitenkin tarjoushinnoilla, niin en soimaa itseäni liikaa. :--D Heitin muutenkin hirveän määrän kosmetiikkaa pois sillon kun Harri muutti tänne. Käytiin koko kämppä läpi ja siivottiin urakalla. Kyllä siihen urakkaan varmaan yli 12 tuntia yhteensä meni. Nyt saa sitten ostaa vähän lisää! Halusin panostaa kuviin kerrankin ihan kunnolla ja laitoin kivan leo-hameen taustalle.

 Meikkivoide 5€ / Oriflame

Peittävyys ei ole kovinkaan hyvä, mutta kosteutus on ehkä paras mitä oon meikkivoiteissa kohdannut ja tuoksu on ihana. Hyvä arkimeikkivoiteeksi talvisin kuivalle ja suht hyväkuntoiselle iholle eli sopii mulle passelisti. Finnejä ei todellakaan peitä, onneksi en näppylöistä kärsi enää hirveästi kuten yläasteella.

 Yövoide 5,90€ ja huulivoide kaupan päälle/Oriflame

Yövoide tuoksuu ihanasti ompulle♥

 Huulipunakynä 8,90€ / Oriflame

Tosi helppo ja nopea levittää, tuntuu miellyttävältä huulilla ja väri on intensiivinen!


 Voideparfyymi kaupan päälle Oriflamelta


 Luomiväritrio 9,90€ / Oriflame

Mun on jo kauan pitäny hankkia pieni ja mukaan mahtuva luomiväritrio jossa olis musta, harmaa ja valkonen sävy. Nyt on ja koko on kyllä tosi pikkunen, juuri sopiva!

 Maybelline mascara 9,95€ / Citymarket

Uus luottoripsari! Suosittelen kokeilemaan.
2kpl kasvomeikkituotteita (meikkivoide ja voidemainen poskipuna) 15€ / City Market

Nyt on kyllä tuota meikkivoidettakin varastossa ihan tarpeeksi. Mulla on nimittäin vieläkin Maybellinen mattameikkivoidetta jäljellä jonka ostin toukokuussa. Että kyllä kai nuo voiteet nyt ainakin vuoden kestää. :D Varsinkin tuo Maybellinen Satin liquid -meikkivoide on tosi riittoisaa, sitä on mulla ennenkin ollut. Se on vaan vähän turhan smänkkistä ja öljyistä, vai miten sen sanois. Paksua ja peittävää ainakin, tuo Oriflamen meikkivoide on huomattavasti ohuempaa ja nestemäisempää. Mutta ainakin toi Maybelline peittää tarvittaessa tosi hyvin jos naistenvaivojen aikaan naama voi näppyisesti ! :D

 Eilen olin samassa asussa kuin toissapäivänä, siinä alle 20€ asussa. :D Paitsi nyt laitoin nahkatakin joka maksoi 20€ että se ei oikeen soveltunu siihen ekologiseen asuun.


2 kommenttia:

  1. Kivasti olit panostanu postaukseen ja meikit oli puhtaita, ällöttää lukee jotain meikkipostauksia missä on ihan sotkusia meikkejä.. :D

    Haahaa, minun ex kamala rättihame!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoo nää oli ihan uusia ja käyttämättömiä :D Paitsi joskus jos kuvais jotain meikkejä mitä on käyttäny johonki meikkiin niin ne ois kyllä varmaan aika likasia :S ku ne on aina ihan rasvassa, varsinki kaikki meikkivoidepurnukat... ja tuo luomivärijuttu ainaki sotkeentu ihan heti ku teki ton meikin ! :D

      Ja itseasiassa tuo ei oo se sama, tuo on semmonen maxihame jota en oo käyttäny ikinä ja oon miettiny mitä tuunaisin siittä! Sain sen tädiltä joskus. :D Mut tähän se ainaki sopii hyvin. XD

      Poista