Sivut

5.4.2014

Rayban

Mulla on jälleen kerran ollut hankinnassa uudet lasit. En voi uskoo miten mun näkö huononee niin nopeesti... Vastahan viime syyskuussa sain uudet lasit? Mutta ei voi mitään. Tällä kertaa Päätin hankkia vähän kalliimmat kehykset kun oli tarjouksena toinen linssi kaupan päälle. :) Säästin siis 200 euroa ja hinnaksi tuli yhteensä 420 euroa.


Oon tällaisista Raybaneista haaveillut jo kauan ja nyt päätin sitten ottaa! Isot lasit on parhaita♥


Kävi vaan semmoinen juttu että kun sain lasit kotiin niin ne tuntuikin liian vahvoilta silmille....?? Voi hitto oikeesti. :-----D Mitähän oon mennyt kämmäämään siellä näöntarkastuksessa. Tuskin siellä tehtaallakaan on käynyt niin että ovat laittaneet vahingossa vahvemmat linssit. Aluksi mietin että ehkä en oo vaan tottunut näihin uusiin kun niihin kuitenkin tuli aika paljon lisää miinusta verrattuna vanhoihin laseihin. On niin pienesti liian vahvat mulle että tällä näönhuonontumisella ne on kohta sopivat! Käytän näitä kyllä sen verran kun pystyn mutta ei kovin kauaa pysty pitämään. Ongelmana vaan se kun nyt mulla tulee pää kipeäksi sekä vanhoista että näistä uusista laseista... Eikait siinä! Onneksi on piilarit keksitty.

8 kommenttia:

  1. Kun mää hommasin uudet lasit ja ne tuntu ensin liian vahvoilta nii ne optikot sano että niitä pitää vaa pitää että ne eka tuntuu liian voimakkailta ko paljo tullu miinusta lisää :D mutta sitte jos se kestää kauemmin nii sitte mennä sinne sanomaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo näin määki mietin ja ilmeisesti noin se oli koska nyt ei enää tunnu liian vahvoilta lasit! :D Ja oon tottunu näihin. Huh!

      Poista
  2. Voi ei, tarvit kohta opaskoiran! :'D

    VastaaPoista
  3. Nuo sopii sulle tosi hyvin ja muutenki makeet rillit! (:

    VastaaPoista