Sivut

6.5.2014

Huhtikuun suosikit

Vihdoin huhtikuun suosikkien vuoro.

Uudet, Rayban-merkkiset lasit pääsee kyllä ehdottomasti tähän listalle. Ihanaa kun näkee taas kunnolla! Oonhan mää aina tällaset isot nörttilasit halunnuki. ;D

 Piti vähän googletella että miksi noita huiveja nyt kutsutaankaan... Ilmeisesti ne on cowboy-huiveja? :D Niitä oon pitäny päässä ihan hulluna, loistavia huonon tukkapäivän pelastajia, ja muutenkin kivaa pirteyttä tuo lookkiin!

 Avonin huulipunakynää oon hehkuttanut täällä ja muutamaan otteeseen. Ihan loistava! Halpa, pysyvyys hyvä, kaunis sävy... Tuntu huulilla kyllä melko kuivalta, muttei liian. Ainakin pysyy huulilla kunnolla hieman kuivan koostumuksen ansiosta!

 Jostain syystä jätin viimeisimmällä Oulun reissulla nämä ostamatta. Varmaan siksi kun meni muutenkin niin paljon rahaa? Lopulta pistin tilaukseen enkä oo katunut. :--) Ihanat!

 Suuuuuri iso juttu tässä kuussa eli uusi kone! Mulla on ollut läppäri vuodesta 2010 ja se alkoi vähän jo vedellä viimeisiään... Sain melko halvalla kasattua tän koneen kun sain Harrin vanhan koneen osia. :)

 Leopardikuosisia tennareita oon halunnut niin kauan kuin jaksan muistaa. Nojoo ehkei. :D Mutta ei näitä ole löytynyt kuin Converselta enkä ole viitsinyt maksaa niin paljoa! Nythän noita löytyi Kärkkäiseltä hintaan 24.95€. Hakekaa omanne pois. ;)

Vuoden paras kännykkäpeli eli Hayday! Oon ihan täysin koukussa, oon ehkä kuukauden suunnilleen pelannut. Suosittelen kokeilemaan! Lumioihinhan tätä ei vissiin saa eikä millään halpispuhelimilla varmaan pyöri kunnolla, mutta ainakin mun Galaxy S3:lla toimii täydellisesti. Joku muu koukussa? :D

Pääsiäinen meni tosi mukavasti mökillä ja viihdyttiin hyvin. Olis voinu olla pidempäänkin. :---) Pelattiin lautapelejä, poltettiin kokkoa, valokuvattiin, käytiin Keskisen kyläkaupassa ja laulettiin Singstaria, sekä tietenkin syötiin mainiosti!

Ei tullut kuin kahdeksan juttua vaikka oon yrittänyt aina keksiä kymmenen. Mutta eihän se niin justiinsa ole. :-----))

10 kommenttia:

  1. meilläpäin noita huiveja on sanottu jenkkihuiveiksi tai bandanahuiveiksi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Bandanahuiveiksi määki oon kuullut mutta ku googletin nii ne oli ilmeisesti oikeesti niitä isoja neliön muotosia huiveja, jotka taitetaan kolmioksi ja laitetaa kaulaan :D Mut oon tosiaan ton jenkkihuivi-sananki kuullu, en muistanu vaa yhtään!

      Poista
  2. Eikös nykyään ole aika muotia tytöillä noi isot lasit? :)
    Bandana huivit on tosiaan ne isot neliön muotoiset joita moottoripyöräilijät käyttää jotta ei hiukset mene sekaisin kun kypärän pistää päähän.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kyllä mun mielestä ihan miehilläkin näyttävät pokat on in! :D Itseasiassa nuo kehykset on oikeesti miestenpuolelta!
      Ja hyvä tietää et googlettelin oikein. 8D Kaippa noille huiveille on monia nimiä.. Oon kuullu niitä isoja kutsuttavan myös palestiinahuiveiksi?

      Poista
  3. Ei oo vielä haydaytä tullut pelattua. Suomalainen peli joten pakkohan se on kokeilla :D

    VastaaPoista
  4. täällä yks hay day fani, jonku viikon pelannu :D

    VastaaPoista